Miksi ei naispainista hurahtaneet tunnusta mestaruutta, vähemmistäkin saavutuksista hameväen kannattajat täällä ovat höyrynneet kuin veturit.
Ja vaatineet huomiota. NO ??
MM-Kultaa suomeen
11
408
Vastaukset
- Kuules ny
Tänne ei enää kirjoittele ku pöljät. Tää on ihan out.
- Pöljälle
Näköjään....Mites sinä noin muuten ?
- ÄÄÄH väärä seura
17 päivä taas höyryjunat käyntiin.
- Gzhdhdhdjbb b.
ÄÄÄH väärä seura kirjoitti:
17 päivä taas höyryjunat käyntiin.
Ei naispainia voi laskea painiksi. Onnea mm mestarille
- Höpö höpö
Gzhdhdhdjbb b. kirjoitti:
Ei naispainia voi laskea painiksi. Onnea mm mestarille
Aivan turhaa verrata naispainia ja miesten painia. Eihän jalkapalloilijat ja jääkiekkoilijatkaan vertaa näitä omassa lajissaan. Mutta painissa ilmeisesti on muutama ihminen jäänyt keskiajalle?
Minä arvostan ainakin molempia. Arvostakaa te vaikka naapurin ulkohuussia, eipä paljon kiinnosta. - KAUHEE VALEHTELIJA
Höpö höpö kirjoitti:
Aivan turhaa verrata naispainia ja miesten painia. Eihän jalkapalloilijat ja jääkiekkoilijatkaan vertaa näitä omassa lajissaan. Mutta painissa ilmeisesti on muutama ihminen jäänyt keskiajalle?
Minä arvostan ainakin molempia. Arvostakaa te vaikka naapurin ulkohuussia, eipä paljon kiinnosta."Arvostakaa te vaikka naapurin ulkohuussia, eipä paljon kiinnosta."
Jos ei kiinnosta ei kommentoi, se vaan ON NIIN :D - Sulle varsinki
KAUHEE VALEHTELIJA kirjoitti:
"Arvostakaa te vaikka naapurin ulkohuussia, eipä paljon kiinnosta."
Jos ei kiinnosta ei kommentoi, se vaan ON NIIN :Dtuo naispaini tuntuu olevan arka paikka =D
Entä naisten keihäänheitto?
Tai hiihto?
HANKI ELÄMÄ - SÄÄLITTÄÄ KU OOT JÄÄNY KESKIAJALLE
Varo ettet saa kuppaa =) - Höyrykone starttas
Sulle varsinki kirjoitti:
tuo naispaini tuntuu olevan arka paikka =D
Entä naisten keihäänheitto?
Tai hiihto?
HANKI ELÄMÄ - SÄÄLITTÄÄ KU OOT JÄÄNY KESKIAJALLE
Varo ettet saa kuppaa =)Sittenkin:
Mutta entäs tuo Matiaksen MM-kulta ;) eikö ollut upea juttu ?
Ja pitää vissiin vältellä sinua tuon kuppasi vuoksi, käy lääkärissä, ja kerro kuka olet että muutkin osaa varoa kuppaasi.
Kaikenlaisia mainostajia olen nähnyt mutta tuo on yliveto.
"Varo ettet saa kuppaa =)" - Jäit yksin
Höyrykone starttas kirjoitti:
Sittenkin:
Mutta entäs tuo Matiaksen MM-kulta ;) eikö ollut upea juttu ?
Ja pitää vissiin vältellä sinua tuon kuppasi vuoksi, käy lääkärissä, ja kerro kuka olet että muutkin osaa varoa kuppaasi.
Kaikenlaisia mainostajia olen nähnyt mutta tuo on yliveto.
"Varo ettet saa kuppaa =)"tälle palstalle kitisemään. naispainista olet valittanu täällä jo vuosia, eräänlainen pakkomielle sekin =D
Matiasta on jo onniteltu ihan henkilökohtaisesti, ei tietenkään täällä kun ei tätä kukaan edes lue. Tuu hei säki jo nykyaikaan?
- meillä muuten
Ei oon maailmanmestaria naisista. Enkä usko että ihan heti tulekaan
- meillä muuten
Ei oon maailmanmestaria naisista. Enkä usko että ihan heti tulekaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850