lumpsutus

jtcitcbdk

mul on siis sellane outo pakkoliike tai sellane pakottava tarve lumpsuttaa.. en tiiä onks tää mun omakeksimä nimitys tälle vai iha yleinen, mut siis lumpsutus on sellast et mä laitan esimerkiks mun oikeen käden etusormen mun vasemman käden keskisormen luun päälle joka on kämmenselässä. siis tos ihan sormen alussa toi luu joka on tollai pattina. ja sit mä alan sil vasemmalla kädellä laittamaan kättä sillai vähä nyrkkiin ja sit takas suoraks. ja sit samaa aikaa oikeel etusormel joka on siin luun päällä ni mä vähä niiku hieron sitä luuta kosk se tuntuu hyvält siin sormessa :d

ja siis toi ei oo pelkkään etusormeen vaan käyn kokoaja kaikkia sormia läpi samal taval. sit mun keskisormien kämmenseläs ne luut on iha punasena ku kokoaja lumpsutan niitä.

mul tulee ain välil pakottava tarve sormenpäätyihin et on pakko hieroo sitä johonki ja mun ne luut on aina tos saatavilla helposti ni hieron sit niihi. tää varmaa kuulostaa vitun oudolt mut en osaa selittää mitenkää muuten :d

mul on ollu tää sama juttu mun iha pienestä asti. muistan ku 5vuotiaana mun äiti järkytty miten punaset ne luut on ja kyseli kokoaja et mitä niille tapahtuu.

täst on tullu oikeesti joku pakkoliike kosk teen tällai kokoajan melkee ku vaa pystyn ja jos en pysty ni mua alkaa ahostaa ja mun sormenpäädyis alkaa tuntuu epämiellyttävältä :/

0

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        87
        3207
      2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        62
        2907
      3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
        Hindulaisuus
        432
        2435
      4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
        Ikävä
        80
        2256
      5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
        Ikävä
        74
        2169
      6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
        Ikävä
        95
        2026
      7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
        Ikävä
        12
        1616
      8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
        Kuhmo
        19
        1593
      9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
        Ikävä
        30
        1440
      10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
        Ikävä
        36
        1416
      Aihe