Tämä ei ole treffipalsta, tiedän, mutta haluaisin kuitenkin tietää, onko tässä maassa enää ihanaista naista, joka
-ei käytä alkoholia
-jolla ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja, eikä aio niitä myöskään hankkia
-ei ole sosiaalisessa mediassa (mikä sanahirviö)
-pitää tavallisesta suomalaisesta ruoasta
-ei seuraa orjallisesti muotia
-joka voi lähteä ulos käyttämättä kahta tuntia ehostautumiseen
-ei ole mammonan pauloissa
-on eläinrakas
-viihtyy maalla, pitää sienestyksestä, marjastuksesta, kalastuksesta...
-jonka kasvimaa kukoistaa (tai parveke)
-joka uskoo, että maailmassa on paljonkin sellaista, jota emme näe emmekä ymmärrä
Jos tällainen hippityttö (n.50 v.) olisi olemassa, haluaisin kernaasti tutustua.
Itse olen 54-vuotias mies Itäisestä Suomesta.
Upeaa kesää kaikille!
12
130
Vastaukset
- Ei tasan mene
Voin vakuuttaa, että on. Valitettavasti vain vätykselle varattu. Mutta tuskin sentään ainoa laatuaan.
- 2-12
Suomi on täynnä ihania naisia ei vain Suomi vaan kaikki maat.
Ootkos kokeillu sieltä treffi puolelta? Siellä vois paremmin löytyy joilla on "haku" päällä. Onnea etsintään:)))
- parit-on
Aloittaja ei ole ansainnut tuollaista naista....:)
- Entäs kun
Olen Itä-Suomesta ja 10/11 vaatimuksista täyttyy, mutta hippityttöä minussa ei ole vähääkään.
- Ventura
Hei, ei ne ole vaatimuksia, vaan toiveita...jos 10/11 täyttyy, on sinussa oltava sisäinen hippityttö. ;-) Mikä muuten oli se, mikä ei täyttynyt, jos saan olla utelias?
- Lucky Luke
Vaimoni on, mutta häntä en lainaa.
- lucky me
Kun on kunnon mies, sanoo noin, kuin omanikin kysyttäessä sanoisi.
- tosiasiassa
kaikki hyvät on jo varattu, naiset ja miehet, aivan kuin parkkipaikatkin
muille kelpaamattomat on enää tässä iässä jäljellä - Rattus sp.
Tuo ensimmäinen kohta oli hyvä eli ei käytä alkoholia. Tuntuu aika moni ongelma juontuvan juuri tuohon alkoholin käyttöön. Ehkä lisäisin listalle vielä, että ei ole mustasukkainen.
Toivelistasi oli realistinen. Eli etköhän löydä etsimäsi :). - Jassoo....
Vai pitäisi mennä metsään tai kalastamaan niin ettei ehosta kahta tuntia enempää :D
- Hihhulia vai
En ole ikinä ymmärtänyt miksi haetaan sellaista kumppania jolla on samanlaiset harrastukset ja mielenkiinnonaiheet. Mitä järkeä siinä on? Ottaako se liika pattiin jos kumppani on erilaisempi kuin itse?
Ei kannata mitään vaatimuslistoja laitella kunhan löytää jonkun jonka kanssa synkkaa niin ihan sama vaikka olisi hieman erilaiset harrastukset. Mielestäni kuuluu jotenkin nuorten juttuihin laittaa toive listoja muttei enää yli puolet elämästään eläneillä joilla on elämänkokemusta ja laajempaa katsantoa asioihin niin ettei putkesta katsella. Aikuisen elämää nähneen pitäisi hyväksyä laajempi alaisemmin ihmistä eikä laittaa tiukkoja ehtoja.
Oliko tuo viimeinen ehto niin kuin uskonnollista sillä en oikein ymmärtänyt sitä. Siis henkimaailman juttujako? Uskoo johonkin mitä ei ymmärrä eikä näe! Voi herran jestas! Kannattaa hakea niuvanniemestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164