No siis itselläni on (pikemminkin oli) todella paljon hyviä ystäviä, kaikki olivat poikia. Itse olen tyttö. Mutta sen jälkeen kun minulla ja parhaalla ystävälläni meni välit (hänkin poika), olen menettänyt melkein kaikki ystäväni... He sanovat että ovat minun puolellani ja että eivät tahdo viettää aikaa sen entisen ystäväni kanssa. Mutta nytten kun olen ollut lomalla, olen useaan otteeseen kuullut että ystäväni hengaavat sen entisen kaverini kanssa ja puhuvat minusta paskaa... Tahtoisin lopettaa kaikki ystävyys suhteet heihin, mutta entä sitten koulussa? Olisin aivan yksin.. Mitä teen? Kertokaa myös omia kokemuksianne.
Feikki ystävät? Kokemuksia?
Tyttö....
2
1308
Vastaukset
- Sysäys
Sun viestistä 4 vuotta, eikä kukaa vastannu :( mitenhän sul menee ny? mul on sillee et mun kaverit vähättelee mua ja ei ota tosissaan. Oon vähä niinkun vitsi niille. Tää on pieni paikka eikä tääl oo oikeen ihmisiä kenen kanssa hengaa, eli jos en niitten kanssa ois niin pisin yksin
- Anonyymi
Itellä kaverit vittuilee päin naamaa ja vähättelee yms ps ainoot kunnon kaverit ilman niitä olisin yksin koulussa saatana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657