Feikki ystävät? Kokemuksia?

Tyttö....

No siis itselläni on (pikemminkin oli) todella paljon hyviä ystäviä, kaikki olivat poikia. Itse olen tyttö. Mutta sen jälkeen kun minulla ja parhaalla ystävälläni meni välit (hänkin poika), olen menettänyt melkein kaikki ystäväni... He sanovat että ovat minun puolellani ja että eivät tahdo viettää aikaa sen entisen ystäväni kanssa. Mutta nytten kun olen ollut lomalla, olen useaan otteeseen kuullut että ystäväni hengaavat sen entisen kaverini kanssa ja puhuvat minusta paskaa... Tahtoisin lopettaa kaikki ystävyys suhteet heihin, mutta entä sitten koulussa? Olisin aivan yksin.. Mitä teen? Kertokaa myös omia kokemuksianne.

2

1308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sysäys

Sun viestistä 4 vuotta, eikä kukaa vastannu :( mitenhän sul menee ny? mul on sillee et mun kaverit vähättelee mua ja ei ota tosissaan. Oon vähä niinkun vitsi niille. Tää on pieni paikka eikä tääl oo oikeen ihmisiä kenen kanssa hengaa, eli jos en niitten kanssa ois niin pisin yksin

• Anonyymi

Itellä kaverit vittuilee päin naamaa ja vähättelee yms ps ainoot kunnon kaverit ilman niitä olisin yksin koulussa saatana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60