Moikka!
Oon aika "hintelä" tyyppi ja haluisin saada hamkittuu ittelleni vähän massaa lihaksista, mut en kuitenkaan haluu kauheet lihaserottuvuutta. Haluisin vaa ittelleni vähän lisää painoo ja vähentää luisevuutta.(oon siis vähän luiseva) Ois siis kiva saada vähän lihaa itteeni, mut voisko joku kertoo, miten sais lihaa ilman lihaserottuvuutta? Ois tosi kiva, jos joku osais kertoo :) :D
Kiitti tosi paljon jo etukäteen ;)
lihaserottuvuus
hintelä
2
93
Vastaukset
- reipasjaskas
Salille reenaan ja 6toistoja 3minan tauoilla . Syöt 2tunnin välein 40gr.prodee.Paljon jalkoja ja selkää, leveetä ja paksuu lihasta. Ei käsiä alkuun ollenkaan ku telineet on aina varattu.60min ja valmis himaan.....moido
- Syötarpeeksi
Sitten kun urheilee ja syö terveellisesti ja riittävän paljon, niin alkaa lihaksissa tapahtumaan pikkuhiljaa muutoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625