"Raahaa tämä selaimen välilehti Windowsin tehtäväpalkkiin ja pääset aina helposti käsiksi Suomi24:n keskusteluihin, treffeille ja postiin!
Voit myös lisätä Suomi24:n Käynnistä-valikkoosi klikkaamalla tästä"
MIKSI tällainen sininen palkki putkahtaa joka kerta sivun ylälaitaan, kun tulen Suomi24:n etusivulle??? Kirjaston koneella, veljen koneella tai isän luona ei ole samanlaista!
Arvoisa Suomi24:n ylläpito
hämmästelijä
1
161
Vastaukset
Olen täydellisesti tuskastunut roskapostein joita tulee suomi 24 postiini, siis tarjotaan lainaa, pelejä, lehtiä ja ties mitä. Miten ne saa loppumaan, pitänee lopettaa koko suomi24 käyttö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804