no niin, kaikki teitää sen, teityt olut ovat kuin "vesihanasta" mitätöntö makua, tämn ryhmän kuuluu Fosters, ja myös jenkkin Buweisser...
no niin, tuli sitten ostettu tämä ihana suomalasita BULKKI lakja nimeltään Karjala lasipullolla, juu.. onpas makua enemmän, mutta... enemmän makua ei korvaa enemmän laatua maussa, siis tämä tuli nyt oman kokemuksenan näin kun olen jonkun aikan kokeilut tät Fsters, syynä oli uteliaisuus ja tänä hetken "ok" hintaa vaikka ei kaikesta halvinta..
näin lauantai illalla just ennen 9 tuli sitten "jano" ja lähdin lähi kauppaan ja tietenkiin vaihtoehtoa ei ole kovin montaa joten ostin Karjala..
mutta nyt on on pakko myöntä sen, Fosters, vaikka enemmän "vetinen" on selkeästi laadukampi maku.
Karjala vs Fosters, jälkimäinen on ainakin voittaja tällä erällä.
Hyvää lauantaikaljailta kaikkillle!
Wahwa Karjala VS Pisse Fosters
Aussie on laatua
1
143
Vastaukset
- ei ei
Karjala vs Fosters tasapeli - kaksi tasan mautonta litkua - saunakaljoiksi käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657