Minulla on domain george-alexander-luis-windsor.com. Eli englannin
tulevan kuninkaan virallinen nimi. Missäköhän kannattaisi yrittää myydä
ja olisikohan ostajia. jös täällä paremmin perehtyneitä niin joka saa myytyä
voisin antaa 50% myynti palkkiota myynti hinnasta
Domainin myynti
3
117
Vastaukset
- kiikunkaakun
Yritäpä sitten myydä suoraan kuningashuoneelle; muillehan tuolla ei taida olla käyttöä.
Ehkä Iso - Britannian lähetystö voi välittää asiasi. On tosin mahdollista, että .com juuresta vastaava taho voi siirtää domainin nimen mukaiselle henkilölle tämän vaatimuksesta, mikäli siellä on vastaavat säännöt, kuin Suomessa. Täällä nimittäin oikeus henkilön nimestä muodostettuun domainiin kuulu ensimmäiseksi sitä hakeneelle saman nimiselle luonnolliselle henkilölle. Oikeutta ei poista se, että joku toinen on sen varannut, jos varaajan nimi on jokin muu, kuin itse domain ja viestintävirasto voi oikeudenhaltijan vaatimuksesta siirtää sen hänelle. - Mousesss
Ei com-domainilla ole mitään nimisuojaa, eikä niitä hallitse Englannin kuningashuone. =) Noilla maiden omilla TLD:illä on sitten aiemman kuvauksen kaltaisia sääntöjä, joskin paljon poikkeavuutta.
Laita ihan ensin se domain osoittamaan jollekin verkkosivulle, jossa ilmoitat myyntihalukkuudestasi, ja tarjoat tavan ottaa yhteyttä.
Muutoin tuo domainien kauppailu voi olla vähän arpapeliä. - arvokkaampilun
Yhteenkirjoitettuna ilman väliviivoja on paljon arvokkaampi. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893