Onko jossakin kissaihmisiä jotka ottaisivat kotiinsa jonkun puolivilleistä kissanpentuja? Ovat syntyneet 13.5.2014, harmaa tyttö ja kaksi musta poikiaa, toisella valkoisia raitoja kasvoissa ja sukat jaloissa. Sukupuolesta vaan en ole ihka varma... Ovat leikkisiä ja tulevat kiltisti syömään, tarvitsevat lempeää huolenpitoa kesyyntyäkseen kokonaan. On surku kun loppukesästä ne on pakko dekapitoida... Kissat asuvat Mynämäellä.
Lahjoitetaan kissanpentuja
4
582
Vastaukset
- milina83
Meille ainakin mahtuu vielä yksi kissa toisen kisun kaveriksi..tarvis vaan olla poika että tulisivat varmasti toimeen :)
älä nyt hyvä mies lopeta pentuja!
jos tilanne on tuollainen voit tuoda kaikki minulle niin etsin heille kaikille kodit
laita sähköpostia!
milina.a@hotmail.com - pritt2
Hei mikä on kisujen tilanne tällä hetkellä? : )
Täällä etsiään kovasti uutta perheenjäsentä - --------------------
Olisiko viisasta viedä kissa leikattavaksi, ettei puolivillejä pentuja tulisi?
Meille ainakin mahtuu yksi kissa laita sähkoposti mikä on kisujen tilanne tällä hetkellä? ja kuva jos on mahdolista raido.arusalu@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716