Mihin sitä tarvitaan enää kun vapareilla on omakin palstansa?
Kriittiseen uskontokeskusteluun ei ole omaa palstaa mutta vapareilla on kaksi palstaa. Kaikkien uskontojen palstoilla EI voi keskustella kriittisesti, koska niissä joko häiriköidään tai kuten katolilaisuuspalstalla, ikävät aiheet poistetaan.
Kirkosta eroaminen -palsta
3
73
Vastaukset
- Tunnustaa
Todellakin tuo tarvitaan. En ole vapari ja on paljon ihmisiä jotka ovat kiinnostuneet juuri kirkosta eroamisesta, mutta eivät juuri muusta.
Kerrassaan oivallinen palsta! Kiitokset palstan perustajille ja nimeäjille.
Häiriköintiä palstalla valitettavasti on paljon, mutta niin se taitaa olla joka palstalla. Sellaisia me ihmiset olemme.- pois vaan
Teillä vapareilla on jo palsta ja siellä moderaattori estää kaiken keskustelun. Ei sellaista palstaa tarvita, eivätkä vaparit tarvitse kahta palstaa.
- Vastustan ehdotusta
Kirkosta eroamiselle tarvitaan oma palsta. Kirkosta eroaminen ei ole sidottu mihinkään järjestäytyneeseen toimintaan, kuten vapaa-ajattelijoihin.
Miksi yritätte virheellisesti väittää kirkosta eroamisen kuuluvan jotenkin ainoastaan vapaa-ajatteluun tai eroakirkosta.fi sivustolle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927