Miksi niin moni äiti torppaa hyvin alkaneen imetyksen tarjoamalla korviketta pullosta? Imetys olisi vauvalle kaikista paras vaihtoehto ja myös äidille,sillä se auttaa synnytyksestä palautumiseen ja kilotkin karisevat istumalla ja imettämällä. Ja turha siinä vaiheessa, kun imetys on hyvin lähtenyt sujumaan,on väittää et maito loppuu.Johan ihminen ois kuollut sukupuuttoon jos niin olisi!
Äidit imettäkää
Imettänyt
2
85
Vastaukset
- Korvikevauva
Itse asiaan en kommentoi, kun oma vauva ollut alun alkaen korvikevauva (ei lähtenyt koskaan imetys sujumaan, kun vauva ei saanut fyysisen syyn takia imuotetta).
Mutta ehkäpä ne vauvat ei ennen kuolleet sukupuuttoon sen takia, että saivat sitten tavallista lehmänmaitoa.
Mahavaivoja kyllä taatusti oli siihen aikaan enempi. - 1Mirre
Minäkin harkitsin imettämisen lopettamista. Nännit kipeinä jatkuvasta. Onneksi löysin avun Skinoo imetysrenkaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657