Saatuun postiin nappi Vastaa, viestin kirjooitus ja sitten lähetä.
"Virhe
Väärät tai puuttuvat kirjautumistiedot postin lähetyspalvelimelle suomi24-smtp.cloudapp.net. Ole hyvä ja tarkista toimintoon liittyvän tilin asetukset/valtuudet."
Tuollaista pukkaa!
Mikä ihmeen ilmoitus tämä nyt on
6
314
Vastaukset
Mulla sama...
- onnetar3
Niin pukkaa täälläkin päässä, viestilähetykset ei lähde eikä mene. Harmillista!
- ?????
sama juttu, miten se korjataan??? roskapostia kyllä pukkaa tulemaan mutta kun pitäisi asiaa lähettää niin ei sitten millään.
- Mikä nyt taas!
Taas mättää!
Mikä taas vaivaa?
Ensin näin:
Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /debate/3408.
Reason: Error reading from remote server
Sitten näin:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Ja näin:
Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /debate/3408.
Reason: Error reading from remote server
Mielikuvitusta tuntuu riittävän. Samalla olisi voinut laittaa toimimaan! Sama täällä.
Ylläpito: Koittakaa nyt herranjestas tehdä jo jotain,Samaa ilmoitusta puskee, viimeksi teki samaa virhettä jokunen viikko sitten, korjaantui itsestään pari päivää myöhemmin. Ei ole hyvä tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804