Luotan kyllä siihen, että ylläpito lukee tämän palstan viestit, mutta olisi se hyvä, jos ylläpito myös kommentoisi jonkin verran. Jos joku haluaa johonkin asiaan muutosta, ylläpito voisi esimerkiksi perustella, miksi asia on niin kuin se nykyisellään on. Tälle palstalle saataisiin näin enemmän vuorovaikutteisuutta.
Ylläpito voisi kommentoida tällä palstalla
6
152
Vastaukset
- -.-
Niin. Voisi kommentoida ihan lyhyestikin.
- villi länsi
"Luotan kyllä siihen, että ylläpito lukee tämän palstan viestit"
Minä en luota. Todisteet viittaavat päinvastaiseen. Spagettihirviönkin olemassaolo on todennäköisempää, koska sitä vastaan ei sentään ole todisteita. - kyrsii..............
Ei täällä enää tunnu kukaan valvovan tai tekevän yhtään mitään. Kuollu koko Suomi24.
- Ajoitttaista
Ainakin täysin sääntöjen vastaiset viestit pysyy pyynnöistä huolimatta. Ajoittain joku nähtävästi käy tarkistamassa laittomuudet ja silloin poistuu mm. törkeydet.
- se "ajoittain"
Ajoitttaista kirjoitti:
Ainakin täysin sääntöjen vastaiset viestit pysyy pyynnöistä huolimatta. Ajoittain joku nähtävästi käy tarkistamassa laittomuudet ja silloin poistuu mm. törkeydet.
tuntuu nykysin olevan noin parin kk välein, eikä sillonkaan lähde kun korkeintaan muutama törky sadasta ilmotetusta.
- Ei ne
Enään kommentoi, ei niillä ole aikaa hoitaa hommiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814