Paitsi että norsu muistaa se myös haistaa:
http://yle.fi/uutiset/tutkimus_norsuilla_ylivertainen_hajuaisti/7376171
http://f.kulfoto.com/pic/0001/0049/J934i48596.jpg
Norsun haisti
10
98
Vastaukset
Jutun lopussa kun sanottiin että norsu erottaa hajusta maasain, niin erottaakohan myös suomalaisen?
Ja mitähän norsu ajattelee juuri suomalaisista?- tieteenharrastaja
Kuuluisa norsun muisti lienee yhteydessä haistiin. Jos suomalainen haluaa tulla norsun muistamaksi, niin varminta olisi ehkä tehdä sille jokin ilkeä jekku, että haju jää mieleen.
tieteenharrastaja kirjoitti:
Kuuluisa norsun muisti lienee yhteydessä haistiin. Jos suomalainen haluaa tulla norsun muistamaksi, niin varminta olisi ehkä tehdä sille jokin ilkeä jekku, että haju jää mieleen.
Norsut kuulema tykkää viinasta, niin eikö olisi se ilkeä temppu että ottaa kunnon huikat norsun edessä mutta ei isolle kaverille tarjoakaan?
- tieteenharrastaja
kekek-kekek kirjoitti:
Norsut kuulema tykkää viinasta, niin eikö olisi se ilkeä temppu että ottaa kunnon huikat norsun edessä mutta ei isolle kaverille tarjoakaan?
Joku oli kuulemma tarjonnut eläintarhanorsulle palavan sikarintumpin muka hedelmänä. Tullessaan parinkymmenen vuoden jälkeen taas norsua katsomaan, hän sai siltä kärsällisen vettä naamalleen.
Kiinnostavaa että luontouutiset eivät juuri saa kreationisteilta kommentteja. Aiheuttavatko ne heille kärsimyksiä vai eikö heillä riitä kärsivällisyyttä lukemiseen? Eihän tuota kärsi oikein ajatellakaan.
"Norsut kärsivät toisiaan... käskin norsuja unohtamaan - ja he eivät voi." - Zazu
http://www.lauradyerphotography.com/imgs/gallery/21379/21379_10188351204f2a715905f10.jpg>Kiinnostavaa että luontouutiset eivät juuri saa kreationisteilta kommentteja. Aiheuttavatko ne heille kärsimyksiä vai eikö heillä riitä kärsivällisyyttä lukemiseen?
Kreationistit ovat näköjään kiinnostuneita luonnosta lähinnä ihmisen välittömän hyödyn merkeissä. Luonto itsessään on heille vain jotain mitä ihminen jumalan käskystä vallitsee ja käyttää hyväkseen. Kreationistiset eläin- ja kasvitieteilijätkin ovat niin turkasen harvinaisia otuksia että evokkiakin hiukan hirvittää (tietääkö joku montakin muuta kuin Lennart Saaren?).RepeRuutikallo kirjoitti:
>Kiinnostavaa että luontouutiset eivät juuri saa kreationisteilta kommentteja. Aiheuttavatko ne heille kärsimyksiä vai eikö heillä riitä kärsivällisyyttä lukemiseen?
Kreationistit ovat näköjään kiinnostuneita luonnosta lähinnä ihmisen välittömän hyödyn merkeissä. Luonto itsessään on heille vain jotain mitä ihminen jumalan käskystä vallitsee ja käyttää hyväkseen. Kreationistiset eläin- ja kasvitieteilijätkin ovat niin turkasen harvinaisia otuksia että evokkiakin hiukan hirvittää (tietääkö joku montakin muuta kuin Lennart Saaren?).Linné ja Laestadius.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Mitähän heille nykyään mahtaa kuulua?
Kipaisin hautausmaalle ja koputin mausoleumin oveen. Herrat eivät vastanneet, lienevätkö olleet ostoksilla.
- tieteenharrastaja
RepeRuutikallo kirjoitti:
Mitähän heille nykyään mahtaa kuulua?
Hyvää; toisellaon kunniaa ja toisella mainetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460