Mistä otsonaattori vuokralle?

remontoija

Tarvittaisiin otsonaattori pinttyneen tupakanhajun poistoon 15 neliön huoneesta. Mistäs tämmösen kapistuksen saisi vuokralle Kuusamosta?

8

1185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippi tap

Et sinä millään otsonaattoreilla saa pinttynyttä hajua pois. Ei muuta kuin luutu käteen ja kunnon pesut seinille ja katoille, sen jälkeen maalia Otepohjaa vetelet pinnoille ja sen jälkeen pinta maalit niin hävis hajut eikä tihku läpi..

• Remontoija

Hirsiseinät kyseessä, joten vähän huono maalata.
        Ja kyllä otsoni taitaa olla ainoa toimiva konsti tuohon.

• Hajuhirsi

Kysy joltakin, joka ymmärtää vanhojen hirsirakennusten entisöinnin päälle jotain. Uskon, joku "talotohtori" osaa antaa turvalliset ja toimivat vinkit.
      Jos päädyt kokeilemaan pesemistä itse, muista aloittaa alhaalta, näin ei tule ikäviä valumajälkiä.
      Siivoustarvikefirmoilta löytyy myös hajua poistavia yleispuhdistusaineita, jotka poistavat hajuja yllättävän tehokkaasti. Kuusamossa Sanitar? Oulussa saa ainakin Velimarkilta. Kannattaa pestä kattoa myöten, pelkkä seinien pesu ei auta.
      Myytinmurtajissa tv:ssä saivat haisunäädän hajun katoamaan jollain ruokasoodan ja etikan seoksella, mutta en kokeilisi ainakaan laimentamatta hirsiseiniin.
      Auttaisiko tuohon soodapuhallus?
      Kerrothan mihin päädyit ja miten onnistuit. Asia kiinnostaa varmasti monia.

• örmy79

ettet vaan olis budia kasvattamassa?

• gospodin1

Meijän entisessä talossa mun huoneesta lähti tupankanhaju pois ajan kuluessa(talo nyt tyhjä). Jos haluaa pikaisesti pois niin sen on jo eri juttu

• Anonyymi

Hyvä vuokra paikka on esim www.jppv.fi
      Maksoin parikymppiä auton otsonoinnista.

• Anonyymi

Mulla se ois =)

• Anonyymi

Jaskan autopalvelut vuokraa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60