Tarvittaisiin otsonaattori pinttyneen tupakanhajun poistoon 15 neliön huoneesta. Mistäs tämmösen kapistuksen saisi vuokralle Kuusamosta?
Mistä otsonaattori vuokralle?
8
1185
Vastaukset
- tippi tap
Et sinä millään otsonaattoreilla saa pinttynyttä hajua pois. Ei muuta kuin luutu käteen ja kunnon pesut seinille ja katoille, sen jälkeen maalia Otepohjaa vetelet pinnoille ja sen jälkeen pinta maalit niin hävis hajut eikä tihku läpi..
- Remontoija
Hirsiseinät kyseessä, joten vähän huono maalata.
Ja kyllä otsoni taitaa olla ainoa toimiva konsti tuohon.
- Hajuhirsi
Kysy joltakin, joka ymmärtää vanhojen hirsirakennusten entisöinnin päälle jotain. Uskon, joku "talotohtori" osaa antaa turvalliset ja toimivat vinkit.
Jos päädyt kokeilemaan pesemistä itse, muista aloittaa alhaalta, näin ei tule ikäviä valumajälkiä.
Siivoustarvikefirmoilta löytyy myös hajua poistavia yleispuhdistusaineita, jotka poistavat hajuja yllättävän tehokkaasti. Kuusamossa Sanitar? Oulussa saa ainakin Velimarkilta. Kannattaa pestä kattoa myöten, pelkkä seinien pesu ei auta.
Myytinmurtajissa tv:ssä saivat haisunäädän hajun katoamaan jollain ruokasoodan ja etikan seoksella, mutta en kokeilisi ainakaan laimentamatta hirsiseiniin.
Auttaisiko tuohon soodapuhallus?
Kerrothan mihin päädyit ja miten onnistuit. Asia kiinnostaa varmasti monia. - örmy79
ettet vaan olis budia kasvattamassa?
- gospodin1
Meijän entisessä talossa mun huoneesta lähti tupankanhaju pois ajan kuluessa(talo nyt tyhjä). Jos haluaa pikaisesti pois niin sen on jo eri juttu
- Anonyymi
Hyvä vuokra paikka on esim www.jppv.fi
Maksoin parikymppiä auton otsonoinnista. - Anonyymi
Mulla se ois =)
- Anonyymi
Jaskan autopalvelut vuokraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657