Siis aivan älyvapaa ajatus, mistä mulle mahtoikin tulla. No niin, olin aamukävelyllä pahan tapani mukaan vain sen 10 km. Siinä tulee ajateltua kaikenlaisia asioita ja nautiskella vastaan tulevista silmäherkuista :D Mutta asiaan. Kävi mielessä ajatus joka on kuten sanoin älyvapaa ja suosta heitetty, joka kuulostaa järjettömältä. Ajattelin näet niin, että lähtisin ja mikä ettei joku toinenkin kiinnostunut voisi lähteä matkaan, ajamaan polkupyörällä Espanjaan. Mutta ajankohta pitäisi aloittaa talvikautena tai viimeistään kevään aikana. Pyörät voisi viedä lautalla joko Tukholmaan tai Tallinnaan ja jompaa kumpaa reittiä lähtisi menemään mahdollisimman kevyet varusteet mukana matkaan. Pyörä voisi olla vaihdepyörä mutta ei mikään hirveän kallis vaan ihan tavallinen ajopeli. Jos ajatellaan että tuo toteutuisi vaikka ihan hassunkurisena aiheena ja kiinnostuneita olisi mukaan, niin olisiko siltikään uskaliaita moiseen tempaukseen? Matkaa voisi kunnon mukaan lisätä mutta alku matka olisi 50 km päivä, joka tietäisi vähintään tuollaista 2,5 kk kun perillä esim. Joko Valencia tai Malaga. Jonneka lentoreittiä pitkin 400 km mutta maanteitse enemmän eli tuo aikamääre ei ihan paikkaansa pidä, mutta ei paljonkaan tuosta kasva, ehkä parilla viikolla.
Pälähti mieleen
Älytön ajatus
0
183
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339