No niih. Niin ne vain pettämisjutut rantautuivat tähän meidänkin suhteeseen. Kahdeksan vuotta elelin onnellisena ja autuaan tietämättömänä, kunnes tänä kesänä sain tietää, että miehelläni on joku nettisuhde/-ihastus, jonka kanssa chattailee Facebookissa harva se päivä ja yö. Ja tätä jatkunut jo pitkään.
Eikä siinä mitään, jos olisikin ollut vain pelkkää viatonta jutustelua.... eipä vaan ollut sitten jäänyt sille tasolle. Tän naikkosen aviomies nimittäin otti minuun yhteyttä ja kertoi lukeneensa mieheni ja hänen vaimonsa väliset keskustelut. Kaikki. Eikä jäänyt kyllä mitään epäselväksi siitä touhusta...
Nyt oon sitten etsimässä jo uutta asuntoa ja työpaikkaa toiselta paikkakunnalta. Salassa mieheltäni. Olen ajatellut yksi kaunis päivä vaan ottaa ja lähteä. Se on minun kostoni mitta. Jääköön hän yksin rannalle, miettimään tekosiaan.
Pettureita suomi24,sella roikkuvat
Miehet kaikki
0
153
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645