Oltiin yhdessä 1,5 vuotta....ei paljon monelle mutta hän oli minulle" se oikea"...toista samanlaista en tule löytämään enää....enkä haluakkaan.
Tämän jälkeen en enää ikinä avaa sydäntäni kenellekkään, enkä harrasta seksiä enää ikinä,kenenkään kanssa...tämä "elämä" oli nyt tässä...hengissä kyllä nipin napin pysyy mutta taidan olla koko loppuelämäni vaik kävelevä zombi. :(
tästä erosta en kyllä selviä... :(
4
294
Vastaukset
- Ottaa aikansa
Et ole. Muutama vuosi siihen selviämiseen menee, mutta elämä ei ole enää sen jälkeen samanlainen.
- Suhteellista
Tiedän tuon tunteen "siitä oikeasta" erotessa, olen kokenut saman ja nähnyt sen tapahtuvan kavereillakin. Todella ajattelin pian eron jälkeen, että se epäkypsä pojan koltiainen, joka ei ottanut vastuuta mistään, olisi ollut se oikea...
Mikä ihme siinä ajattelussa on?? Kuitenkin eroon johtavat syyt on yleensä isoja ja muhineet jo pitkään, silti eron koittaessa jossain vaiheessa miehestä tulee yhtäkkiä se ainoa oikea.
Kai tuollaisia ajatuksia tulee, kun eroaminen on lähtökohtaisesti epävarma ja vaikea tilanne, jossa ei vain tiedä mitä pitäisi tehdä. (?) - sossuntäti
Joo,nyt tuntuu maailma kaatuvan, muttei se kaadu. Kun menee muutama vuosi niin sua jo naurattaa. Ja kun laitetaan 20v (jos vielä tunnet hänet) niin saattaapi olla että olet todella kiitollinen että suhde silloin aikanaan loppui.
Nokka kohti uutta ja ryhti suoraksi. Ei elämä siihen kaadu jos parisuhde päättyy.
Puhun kokoemuksesta. - ,-.-,,-.,.-,-.,.-,.-
juu itsekin joskus kuvittelin noin, mutta jälkeenpäin tilannetta objektiivisemmin katsottuna mies oli niin väärä minulle ja olisin ollut hyvin onneton tulevaisuudessa, jos hän ei olisi jättänyt minua.
nykyään olen naimisissa aivan ihanan miehen kanssa enkä vaihtaisi häntä keneenkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717