Tuleeko pitkistä kalsareista ja salihousuista uusi trendi?
http://www.vantaansanomat.fi/sites/default/files/styles/article/public/doris/processed/images/22001636.jpg?itok=vuOmFR9l
Yläosaksi käy vain Say Wha? toppi mitä Anna on pitänyt koko kesän. niin 80 lukua että.
Tyyli-ikoni Anna Abreu esiintyy ukkonsa raappahousuissa
kalsarimuoti
4
162
Vastaukset
- taastämähölmö
voi ressukkaa! ompa ihana ja kaunis ja erikoinen!
- neroanna
taasko Anna keksi uuden muodin ja tyylisuuntauksen. on se sitten fiksu ja erikoinen ja superlahjakas tyyppi.
- BLIIS
olen käynyt koirien kanssa takapihalla pissalla joka aamu yöpuvussa,siis olenko erikoinen ja tyyli.ikoni.eikö kukaan muu oo ikinä keksinyt moista kuin Anna Abreu. älkää oikeesti jaksako enää tätä Annaa.
- ANNANKO
HUOMENNA ON TAAS HELLEPÄIVÄ. menen lenkille aamulla pikkumekossa ja lenkkareissa.olen varmaan tyyli-ikoni.voitte yrittää matkia ihan rauhassa.MUTTA MINÄ SEN KEKSIN,OLEN TYYLI.IKONI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351