että itse haluavat alistetuiksi seksi- ja synnytyskoneiksi?
http://www.youtube.com/watch?v=16WBnfaasPA
Onko suomalaiset naiset todella niin tyhmiä
3
203
Vastaukset
jaaa, ei minun irakin kurdi poikaystäväni, ole muslimi, pitää itseään ateistina ja vaikka olisikin, niin mitä se minuun liittyy...olen ateisti itsekin, joten tuskin olen mihinkään lahkomaiseen uskonto kulttiin liittymässä...varsinkin sellaiseen jossa alistetaan naisia...
eikä poikaystäväni sellaista haluaisikiaa, iolemme keskustelleet kaikenlaisita asioista.- Kgb:n
Cucc hjorth vivus light yhtyi feedin kring. Swype is mind reader for random words sort of... Let try one this i dont cancel... Suihkust hmm... Jep. Mind reads text you swype you never know what did you want to say but after you might know. One more... getto
- Swype is cool.
Hulk irish hurja. Guru. Vateja. pysty. Guru. Ruven. . Centren. hulk irish hurja... Thats a tough one. Hulk brazil mildh. Hulk brazilbeach. Hulk dejuro. Jtb. Teen. G:n.gagan. gagan. Xhhhhhh6hh6bbournemouth.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657