Vihti

katsoja 875

Ihmetyttää miksi SM kisoissa sai Numero 11 virheellisen lähdön Erässä
Finaalissa otti numero 51 samanlaisen virheellisen lähdön ei tuomittu johtuko paikkakuntasuudesta vai mistä. vedettiinkö kotiinpäin en tiedä vaan ihmetyttää

7

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varasti vahingossa

11 liikkui ennen starttia ruudussa ja se huomattiin heti, tulkittiin selväksi varaslähdöksi. Vahinkohan se kuskilta oli mutta niitä sattuu. 51 tapausta en nähnyt joten ei kantaa siihen.

• maalaistollo 99

numero 51 ei pysynyt finaalissa niin kauaa, että tuomio olisi annettu

• katsoja 875

ai sillaiko säännöt menee, jos vetää kioskilla toista turpaan ja ehtii tila enenkuin poliisit tulee, ei joudu vahingon korvauksiin. taidat olla oikein sääntönikkari, vai oikeasti maalaistollo

• Reilu peli kunniaan

Ootko ite Vammalasta? Tapasi kirjoittaa viittais siihen suuntaan.

• maalaistollo 99

jos kaveri keskeyttää kisan, niin oisko pitäny laittaa päälle 10s aikasakko????
      hei haloo pönttö. nyt ei olla nakkijonossa.
      järkeäkin saa käyttää siinä mittakaavassa kuins itä on olemassa. muuten ollaan hiljaa.

• katsoja 875

en ole vammalasta, eiks vammalan mies ollut kuulokkeet päässä keskialueella.
      Todennäköisesti myös lippuja antamassa, tai tarkkailemassa.
      Olin tornin vieressä katsomossa, ent harrastaja.

• erno vastaa

No 51 vilppilähtö finaalissa ilmoitettiin minulle ratatoimihenkilön toimesta, tarkistin asiaa lähtö ja maalituomarilta, joka kertoi että kameran näytöllä (lue pieni ruutu) kaikki näyttää olevan ok mutta asia on syytä tarkistaa vielä isommalta näytöltä koska kuva on vaikealukuinen johtuen mm pakokaasusta. Tarvetta tarkistukselle ei lopulta ollut koska auto no 51 keskeytti. Palkintojen jaon jälkeen kuitenkin mielenkiinnosta tutkimme asiaa ja auto 51 todellakin valutti autoa ennen lähtöä. Ja "Vammalan mies keskellä" ei antanut yhtään lippua, ihan jokaisen tilanteen näin itse tornin parvekkeelta ja ITSE päätin sanktiot. Ja kotiinpäin vedosta -Edustan ihan jotain muuta seuraa kuin VihUa:ta.

Yst terv: Erno Laukkarinen kilpailutapahtumien johtaja Vihti KZ2 SM 2014

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1341
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33