ite pyrin ensi vuonna matikkaa lukemaan varmaan, mutta outona ongelmana on se, että
ei kiinnosta lukea lukion matikkaa pääsykokeeseen vaan yliopistomatikka on kivempaa. jos luen nyt etukäteen syvällisiä kirjoja lukion aiheisiin liittyen, yliopistokurssien läpimenosta tulee pakkopullaa varmaan, koska osaa ne jo ainakin jonkin verran
kiinnostus syvälliseen matikkaan ohi laskennon
3
151
Vastaukset
- canom
ite en ole käynyt matikan kursseja yliopistossa, joten en tiiä mitä vaaditaan näiden noiden kurssien läpimenoksi ja eri kouluissa saattaa olla eri käytännöt
tietenkin mitä tahansa saattaa tapahtua - Tietää_
Taas jokin omnipotentti räkänokka, joka yliopistolle tullessaan kuvittelee olevansa jotain ihmeellistä. Sanon kuitenkin, että yliopistolla asiat lähtevät perusteista, mutta vauhti on melko kova ja ns. "paska tippuu rattailta". Vaikka osaisit osan asioista jo etukäteen, niin se ei todellakaan tule olemaan haitaksi, sillä tentteihin valmistautumiseen menee joka ainoalla opiskelijalla aikaa. Tieto ei vain synny tyhjästä! Ja jos olet jokin uudesti syntynyt Gauss, niin aina voit käydä useita kursseja samaan aikaan.
Mitä vielä tulee näihin omnipotentteihin räkänokkiin, niin fysiikan kursseilla ne ovat ehkä suurin riesa, mutta toisaalta nämä henkseleitään paukuttelevat "tulevat einsteinit" joko häipyvät tai normalisoituvat fysiikan peruskurssien jälkeen. Populaarikirjat ovat populaaria ja matematiikan kirjat matematiikkaa.- niin3
mistä ihmeestä minä voisin tietää yliopistokursseilla opiskelusta matikassa, kun ei ole harmainta hajuaakaan niistä. ja sitä paitsi, miten kumoat sen asian, että mua ei kiinosta lukion matikka yhtään, mutta kun luin diskreettiä matikkaa se kolahti kovaa. ehkä paras tapa mun tapauksessa on lukea yliopistomatikkaa vaikka kuuhun asti niin sanotusti ja samoina aikoina pyrkiä pääsykokeissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820