Onko teillä tietoa missä on hyvä merkkihuolto Chevroliteille?
Eli itsellä on kokemuksia muutamista huolloista jotka olivat luokattoman huonoja.
chevroletin huolto
6
449
Vastaukset
- MoPar miäs
rautakumpu Loimaalta, isokivijärvi Virroilta, A1 autoväri Kempeleestä ym. Mikäli tarkoitat oikeita Chevrolet autoja jotka valmistettu Amerikan mantereella. Näitä korean chevyjä huoltaa joka autokorjaamo.
- Ameriikan Antti
Osta Haynesin korjausopas www.amazon.com 17 euroa,
tai www.alfamer.fi 33 euroa, www.biltema.fi 25 euroa, www.ago.fi 23 euroa, www.suomalainenkirjakauppa.fi 23 euroa. Ei maksa huollot niin paljon.
- Chevymann
Mitä eroa on esim. Amerikan mantereella ja korean niemimaalla tai venäjällä vamistetuilla chevy cruzella?
- Ei mitään
Samat osat ja osanumerot. Varaosat voi tilata myös USA:sta edullisesti sitten joskus, kun niitä tarvitaan. 1.4T moottori ja vaihteisto on numeroiden perusteella aivan sama kuin minun Insigniassa. Alustan osat käyvät myös Astraan. Eli myös Saksasta saa osia Chevroletiin tai toisin päin, Astraan ja Insigniaan saa osia Amerikasta edullisemmin.
- Kaikkea pientä
Osat on pääosin samoja, mutta varusteissa on eroa. Venäjällä käytetään huonommille teille sopivaa alustaa korkeammalla maavaralla. 1.4 T moottoria ei ainakaan alkuvuonna ollut saatavana. USA:ssa taas ei ole kuin sedankorimalli.
- nuukailija
Kaikkea pientä kirjoitti:
Osat on pääosin samoja, mutta varusteissa on eroa. Venäjällä käytetään huonommille teille sopivaa alustaa korkeammalla maavaralla. 1.4 T moottoria ei ainakaan alkuvuonna ollut saatavana. USA:ssa taas ei ole kuin sedankorimalli.
Venäjältä ja Virosta kannattaa myös tilata halvalla! Tai vielä varmempi on hakea itse, samalla kun hakee viru valgeeta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541153
- 601110
- 721035
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55950- 106942
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6811