eli käytössä viimeisin windows media player mitä windows seiskaan saa, vissiin 12? Niin on muutamia mp3 tiedostoja joita en pysty kelaamaan eteenpäin. Yrittäessäni kelata kappaletta jatkumaan erikohdasta alkaa kappale vain alusta. Johtuuko tämä jonkun tekemästä suojauksesta mp3:een?
mp3 "ongelma"
4
112
Vastaukset
- Ei.
Ei johdu.
- kiitos..
Kiitos vastauksesta. Olisiko sinulla sitten kertoa syy miksi se ei anna kelata kappaletta?
- Ei.
kiitos.. kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Olisiko sinulla sitten kertoa syy miksi se ei anna kelata kappaletta?
Asennappa vlc mediaplayer ja unohda tuo windowsin oma.
En osaa sanoa mistä johtuu mutta usein mediaplayer saattaa aiheuttaa ongelmia, kuten jumiutuu tai ei soita biisuja. Ei. kirjoitti:
Asennappa vlc mediaplayer ja unohda tuo windowsin oma.
En osaa sanoa mistä johtuu mutta usein mediaplayer saattaa aiheuttaa ongelmia, kuten jumiutuu tai ei soita biisuja.Lisäksi MediaPlayer vääristää soundit ihan kamalaksi, VLC ei sitä tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854