Oli valmiiksi uusi katsottuna. En varmaan koskaan tule ymmärtämään
miksi ei voi ottaa säädyllistä eroa..Moikka mä lähden heippa.
Vaan siellä on nyt sitten kaksi kertaa peräkkäin katsottuna uusi valmiiksi
ja on ehditty jo sovittelemaankin muutaman viikon, enne kun ollaan jääty kiinni..
Olisin kyllä kertonut mutta...
Ei minua häiritse, että joku löytää uuden, se kuuluu elämään. Ei minua häiritse, että jään yksin. Minua risoo niin,ettei veri kierrä se, että ihmiset keihin luotin olivat niin vellihousuja etteivät voineet joko sanoa suoraan tai tehdä tuota sivuaskelta vasta eron jälkeen. Ei se yhtään sen vähempää loukkaa tuollaisenaan..Päinvastoin.
kaksi eroa alle vuoteen
molemmissa
1
222
Vastaukset
- onko vikaa myös sinu
Jos sä kahdesti vuoden aikana tulet jätetyksi, niin voihan syytä olla sussakin. Et taida osata olla yksin lainkaan vaan otat ensimmäisen joka susta kiinnostuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615