antakaa vinkejä mitä voisin luonnon tuotetta kokeilla laittaa takapuoleen kun tyyvytän?
mitä vois työntää takapuoleen?
15
1098
Vastaukset
- tuntuu hyvälle
HK sininen ja kortsu päälle
- seksi sinikka
munakoiso toimii.
mun kalun
- on kokeiltu
alasin
- Tytti26
Porkkanasta saa tehtyä kyrvän muotoisen ja itselleen sopivan kokoisen lelun liukkaria vaan päälleja pyllyyn.
- kiiiiho
Tytti panen sinua heti kun olet valmis 195 95 40v lupaan olla kiihkeä.
- Vitunurpot
kiiiiho kirjoitti:
Kulmasohva
- Tytti26
kiiiiho kirjoitti:
Löydän kyllä miehet ihan livenä. Sillä tavalla harvemmin pettymyksiä 195\95 ei ainakaan kuulosta kovinkaan hyvälle. Kiihkeä voi olla ilman että mitään kivaa tapahtuu.
- isotissi aino
voiko kanan munan laittaa taka puoleensa? tai pinppiin? saako ne helposti pois sieltä?
- sinne
miksi ?
- 17+7
Vaikka jokin aidon oloinen tekopenis, kumi päälle ja liukkaria ;-)
- http://www.kaalimato.com/catalog/Hoodlum - Dildo, musta 11"_p_21648.html - hfghdf
"Tyyvytä" ottes hautaan savolaispelle
- prnu
"...ottes..."???
- kiihottunut
tuuppas kikkaamaan kik on ville_6969
- 17+6
Kannattaa ottaa joku tällänen pumpattava kalu, niin saa kokoa muuteltua
http://www.eros.fi/tuote/anustappi-fanny-hill-12cm-katso-video/4890888071997/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144