Olen lähdössä äitini kanssa ensi viikolla risteilylle. Hänellä ei ole mitään kuvallista henkilöllisyystodistusta. Tarkistetaanko henkilöllisyys aina lähtiessä, vai katsovatko he pelkästään liput? Mikä kortti olisi nopein ja halvin hankkia, vai saako tähän hätään mitään?
Tarviiko suomen-risteilylle oikeasti kuvallisen henk.tod?
4
106
Vastaukset
- :-)
Käytiin kesällä Suomessa, kun chekattiin sisään Katajanokalla piti passit näyttää......
:-( - Kiirettä pitää
Eivät yleensä tarkistele, jos on pohjoismaisen näköinen.
Voithan pyytää verotoimistosta todistuksen, pyydä merkitsemään lasten nimet, silloin sinä voit todistaa itsesi.
Tai poliisilaitokselta, selitä asia siellä.- Koeta
Tai sairaskassasta.
- 10 ja 15
Matkustan tosi paljon laivalla Suomen ja Ruotsin väliä. Säännönmukaisesti on niin, että Silja Linellä voi käyttää esim. Ruotsin päässä automaattia lipun noutamiseen satamassa, jolloin mitään passeja tai vastaavia ei tarvitse edes näyttää. Viking Linellä on aina ollut niin, että se, jonka nimessä lippu on, on näyttänyt passin check inissä. Muilta ei ole koskaan muistaakseni kysytty papereja. Eli erilaista eri laivoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615