Tarttis vaihtaa kahteen kiinaihmeeseen tuulettimet. Huutaa niin maan prkleesti. Mistähän saisi? Verkkokaupasta saa odottaa viikkoja ja maksaakin kohtuuttomasti. Ebay löytää Kiinasta mutta.... Se olkoot viimeinen vaihtoehto.
Ja molemmat vielä 2 pinnisiä jotka ovat selvästi hankalia löytää. Vai voiko 3 pinnisiä laittaa 2 pinnisen liitäntään niin että yksi reikä menee ohi? Käsittääkseni yksi on tarkoitettu ohjaamaan tuulettimen nopeutta? Turha ominaisuus mun vehkeissä, kunhan ilma vaihtuu!
Mistä 30mm ja 40mm tuulettimia
3
264
Vastaukset
Partcolta löytyy ainakin tuollaisia pieniä tuulettimia. http://www.partco.biz/verkkokauppa/index.php?cPath=1104_1531
- AsusDeluxe
Mun koneessani ei ole (eikä tule) alle 120mm tuulettimia juurikin siksi, ettei sellaisilla ilma liiku elleivät ne pyöri helkutin kovaa. Tästä taas seuraa väistämättä ärsyttävää ininää.
Mut tossahan noita on: http://www.jimms.fi/listaa/1152/order/price
Katsot, että tuotteen kohdalla lukee toimitusaika 1-4 päivää, niin silloin on varastossa ja tulee tuossa ajassa. En nyt niin kamalan hintaisina noita edullisimpia pitäis, sillä nuo toimitetaan postikuluitta.Hehe, jaa niin, olet varmaankin jo saanut jostain. Olikin näköjään yli puoli vuotta vanha aloitus :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850