Onko kukaan ollut hääparina tai vieraana vihkitilaisuudessa Monte Smithillä?
Kertokaa kokemuksia.
Vihkiminen Monte Smithillä
6
317
Vastaukset
2009 meidät vihittiin siellä :)
- Naimisiiin 2015
Kerro hiukan enemmän...
Naimisiiin 2015 kirjoitti:
Kerro hiukan enemmän...
Pienen luolakappelin edessä seisottiin ja tahdottiin :) Paikkana kaunis, hieman kuitenkin epäsiisti. Valtava rotta juoksenteli vihkimisen aikana kallion reunaa kappelin aukolla .joka vuosi ollaan tehty kävelyreissu paikalle ja muisteltu/kuvattu niin paikkaa kuin meitä, katsellaan ja ihmetellään miten vanhennutaan ja ympäristö muuttuu. :D
- Rodotar
Meidät vihittiin kesäkuussa 2014 Monthe Smithillä tämän Pyhän Nikolauksen ( Agios Nikolaus ) luolakappelin edustalla. Mielestäni myös kaunis paikka, ehkä puskat ja puut ympärillä kuitenkin hieman epäsiistit. Mutta ikimuistoinen vihkitilaisuus eikä kyyneliltä vältytty. Paikallinen ystävämme oli tilaisuudessa laulamassa. Kaunista, tänä vuonna olimme viettämässä 1 vuotishääpäiväämme Rodoksella ( Rodoksella yleensäkin jo 13 kertaa aikaisemmin ) ja kävimme Monthe Smithillä muistelemassa vuoden takaista jännitystä.....Mutta jos haluatte erilaisen vihkipäivän, voin suositella kyllä Rodoksella naimisiinmenoa...Kampaaja ja kukatkin järjestyy Rodokselta. Olin etukäteen yhteyksissä kampaamoon nimeltä : IN Saloon....siellä työskentelee suomalainen Jukka, joka oli laittamassa hiukseni hotellihuoneessa...ja hienon kampauksen tekikin...
Olen ollut 2 kertaa todistamassa vihkimystilaisuutta Monte Smithillä. Viimeisin juuri tuossa luolakappelissa ja eka kerta Apollon pylväiden juurella siinä vanhan teppelin kohdalla. Tottakai se on erilaista mennä naimisiin antiikiaikaisessa ympäristössä, kuin suomalaisessa maistraatissa. Ennen vihittiin myös Rodoksen kaupungissa Marian kirkossa, mutta nykyään se ei enää käy eriuskonnollisista syistä.
- aijastiina
Meidät vihittiin 2011 Monthe Smithillä luolakappelin edessä illalla kuudelta, paikka oli ihana, 30 astetta lämmintä ja läheisimmät paikalla.Suomalainen pappi ja kanttori tosi mukavia, kaikki hoitui hyvin.Vajaan viikon päästä lähdemme taas Rodokselle kolmeksi viikoksi ja menemme hääpäivänä kuudelta hääpaikalle juhlistamaan ja muistelemaan.Suosittelen lämpimästi Rodosta hääpaikaksi.Mukavaa häiden suunnittelua teille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144