Vihkiminen Monte Smithillä

Naimisiiin 2015

Onko kukaan ollut hääparina tai vieraana vihkitilaisuudessa Monte Smithillä?
Kertokaa kokemuksia.

6

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

2009 meidät vihittiin siellä :)

• Naimisiiin 2015

Kerro hiukan enemmän...

Naimisiiin 2015 kirjoitti:

Kerro hiukan enemmän...

Pienen luolakappelin edessä seisottiin ja tahdottiin :) Paikkana kaunis, hieman kuitenkin epäsiisti. Valtava rotta juoksenteli vihkimisen aikana kallion reunaa kappelin aukolla .joka vuosi ollaan tehty kävelyreissu paikalle ja muisteltu/kuvattu niin paikkaa kuin meitä, katsellaan ja ihmetellään miten vanhennutaan ja ympäristö muuttuu. :D

• Rodotar

Meidät vihittiin kesäkuussa 2014 Monthe Smithillä tämän Pyhän Nikolauksen ( Agios Nikolaus ) luolakappelin edustalla. Mielestäni myös kaunis paikka, ehkä puskat ja puut ympärillä kuitenkin hieman epäsiistit. Mutta ikimuistoinen vihkitilaisuus eikä kyyneliltä vältytty. Paikallinen ystävämme oli tilaisuudessa laulamassa. Kaunista, tänä vuonna olimme viettämässä 1 vuotishääpäiväämme Rodoksella ( Rodoksella yleensäkin jo 13 kertaa aikaisemmin ) ja kävimme Monthe Smithillä muistelemassa vuoden takaista jännitystä.....Mutta jos haluatte erilaisen vihkipäivän, voin suositella kyllä Rodoksella naimisiinmenoa...Kampaaja ja kukatkin järjestyy Rodokselta. Olin etukäteen yhteyksissä kampaamoon nimeltä : IN Saloon....siellä työskentelee suomalainen Jukka, joka oli laittamassa hiukseni hotellihuoneessa...ja hienon kampauksen tekikin...

• Olen ollut 2 kertaa todistamassa vihkimystilaisuutta Monte Smithillä. Viimeisin juuri tuossa luolakappelissa ja eka kerta Apollon pylväiden juurella siinä vanhan teppelin kohdalla. Tottakai se on erilaista mennä naimisiin antiikiaikaisessa ympäristössä, kuin suomalaisessa maistraatissa. Ennen vihittiin myös Rodoksen kaupungissa Marian kirkossa, mutta nykyään se ei enää käy eriuskonnollisista syistä.

• aijastiina

Meidät vihittiin 2011 Monthe Smithillä luolakappelin edessä illalla kuudelta, paikka oli ihana, 30 astetta lämmintä ja läheisimmät paikalla.Suomalainen pappi ja kanttori tosi mukavia, kaikki hoitui hyvin.Vajaan viikon päästä lähdemme taas Rodokselle kolmeksi viikoksi ja menemme hääpäivänä kuudelta hääpaikalle juhlistamaan ja muistelemaan.Suosittelen lämpimästi Rodosta hääpaikaksi.Mukavaa häiden suunnittelua teille !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2275
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1775
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe