Vähän aikaa sitten sain 35 v naista ja se oli tosi löysä koska oli kai synnyttänyt. sitten sain 28 joka oli vähän kireempi, miellyttävä mutta ei täydellinen. No sitten sain vielä 20 v naista joka oli tosi ihana ja aika kiree. Täytyi varovasti työntää ja näin että nainenkin nautti. Että tästä lähin haluan vain nuorta 18-22 v naista.
Haluan nuorempaa naista.
14
579
Vastaukset
- voihan..
.. taivas!
- ytmies
16-vuotiaalla.on ollut paras.
- ätmi
Miehet harrastavat seksiä yli 25-vuotiaiden naisten kanssa vain velvollisuudentunnosta.
- Ikisinkku M
Itseasiassa on nainen on kireä iästä riippumatta jos on treenannut lantionpohjalihaksiaan ja myös käyttää niitä tyydyttäessään miestä.
- ätm35
Mutta jos ei treenaa.
- sdfasdasdasd
Voi voi täällä taas joku ätmi trollailee aloituksessa :D hankkikaa elämä!
- 20v paras
Kirpaisko?
- nainen.36.v.
Olen viimeksi vuonna 2008 ollut sängyssä ikäiseni miehen kanssa. (Olin silloin 30v ja mies 30v). Tämän jälkeen kumppanini ovat olleet 23v, 19v, 21v,18v,19v,20v ja 25v. Tuskin pystyisin enää intiimiin kontaktiin vanhemman miehen kanssa.
En ole synnyttänyt ja emättimen lihaksia käytän aina rakastellessa.- 54+3
Erittäin mielenkiintoista.
- maksava asiakas
Nuori on parasta. Sitä vaikka maksaa että pääsee panemaan alle 25 v naista.
- Oinkoinkoinkoink
Voithan sä haluta, mutta ei ne sua kyllä huoli.
- 8+4
epäilen koko tarina, saa naisi mistä iästä vaan.... juu juu, kiva siitä varmaan unelmoida
- ätmi.
Naiset on thmii. Jos vähän vilauttaa lompakkoa niin naiset on heti haarat levällään.
- Anonyymi
Sulla sitten varmaan piisaa tätä tuohta kun niin hyvin tiedät
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605