http://www.talouselama.fi/uutiset/taalla saat varmimmin pataan is listasi suomen vaarallisimmat kunnat/a2260179
taas tapeetilla
9
389
Vastaukset
- tilastonikkari-
Kärkisija vaikka kidutukset ei näy tilastoissa.
Barack Obama myönsi yhteisönsä suorittamat kidutukset, mikäköhän yhteisö myöntää kidutukset seuraavana? - Mimmi-.,
Hankkikaa oma elämä.
- OT65
En kyllä voi käsittää tuota tutkimustulosta...?
Eihän kylällä iltaisin näy ristinsielua...? keneltä siellä voisi "pataan" saada ??? - eipä tietenkään
OT65 kirjoitti:
En kyllä voi käsittää tuota tutkimustulosta...?
Eihän kylällä iltaisin näy ristinsielua...? keneltä siellä voisi "pataan" saada ???"Eihän kylällä iltaisin näy ristinsielua...?"
No ei mikään ihme, kun on niin väkivaltainen paikka. - Ellikkä
Mimmille tiedoksi : asioista saa ja pitää puhua !
- Joroma2
Lähekkö Mimmi reffeille?
- Mimmi moi
Joroma2 kirjoitti:
Lähekkö Mimmi reffeille?
Kyllä mie lähen mutta vasta hirvijahdin aikaa.
- serpsf
Tässähän on tutkittu tilastoja, eli kyselty ihmisten tunnetta turvattomuuteen. Eli jos tuntee olonsa turvattomaksi niin Virolahti on tässä kärkipäätä.
- mie oon kymist
teilhän assuu siel hai hevosmiähii, oiskhaa niil mit'ää ossuutta rikostilastoihii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667