keskustelu miksi,
1 : suomi 24 valitsee itse minkä sähköpostin haluan avata (esim poistan entisen niin aukeaa mikä sattuu sähköposti ) ja jää vahingossa heti seuraavaan poistetavien listalle , törkeetä.....
2 :suomi 24 on raskaskäyttöinen eikä posti osio aina aukea, niin ei voi kirjautua ulos koska etusivulla EI OLE ko. mahdollisuutta .
3 : en edes löydä palaute "sivusto" mahdollisuutta JONKA VUOKSI naputtelen tähän toivossa että menisi henkilölle joka voisi asialle jotain .
suomi 24
3
92
Vastaukset
- tumpelo vissiin
4 : unohtu , mistä voi valita jonkun s.postin lähettäjän EI HALUTA ENÄÄ otta vastaa sähköpostia ko lähettäjältä ( ennen oli tälläinen ).
- Ei sitä ole
Tuota on kysytty koko ajan uudistuksen jälkeen, vaan taisi kehitystyössä jotain unohtua.
- didagia
Hei. Loin profiilin Suomi24:ään ja kun yritän mennä vaikka Chattiin, niin tulee ilmoitus, että nikkini on jo toisen käytössä.
Ihmetyttää vaan, että kaiken sen rekisteröitymisvaivan jälkeen tuommoinen ilmoitus. Miksei käytettyä nimimerkkiä sitten deletoitu kirjautumisvaiheessa?
Hyi olkoon miten huonoa asiakaspalvelua, vai mistä kyse?
Jos nyt jonkun vastauksen tähän edes saisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927