Komuuttaja, kamuttaja...

Herätystä hoi!

Ettekö te vielä ole tajunneet kuka Kamuttaja on?
Hyväisänähköön!
Pankaahan nyt kaikki aivosolut liikkeelle. Niin, niin, tarkoitan kaikkia kolmea solua.
Kun mietti, että minkä tyyppisistä tiedoista on kyse, mistähän noita tietoja saa ja kuka niitä voisi saada niin eipä jää montaakaan vaihtoehtoa.
Vai mitä sannoopi tähän Kamuttaja itse?

"Tieto on valtaa, mutta jos aikoo käyttää valtaansa niin ei kannata kertoa kaikkea tietoaan".
Sama juttu se on tässä nimimerkin taakse kätkeytymisessä. Kirjoituksista voidaan tehdä päätelmiä. Vaihtoehtojen määrä pienenee kierros kierrokselta ja lopulta jää vain piste.
Yksi nimi.
Kun kerrot liikaa nin ennemmin tai myöhemmin paljastut.

11

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamuttele edelleen

Mitäs sillä on väliä kuka on, pääasia on että on sellaista historian tietoa jota muilla ei ole, eikös se jo riitä! Mukava lukea noita Kamuttaja kirjoituksia!

• historioitsija

Samaa mieltä, mukava lukea nimim. Kamuttajan kirjoituksia. Ei syytä loukkaantua kenenkään kirjoituksistaan.
        Julkista tietoahan tuo kirjoittaa että siltäkään osin ei loukkaa ketään.

• Just nii!

Olkoonpa setä-Kamuttaja kuka hyvänsä niin hän sentään edustaa palstalla harvinaista järjen ääntä. Perskeles!

• Aloittaja...
        Just nii! kirjoitti:

Olkoonpa setä-Kamuttaja kuka hyvänsä niin hän sentään edustaa palstalla harvinaista järjen ääntä. Perskeles!

En minä ole sitä kieltänytkään.

• Just nii!
        Aloittaja... kirjoitti:

En minä ole sitä kieltänytkään.

Eipä oo kukkaa väittänykkää että oisit kieltäny. Kunha kirjotin muute.

• vaara nro1

Kamuuttelija on agentti!

• Liru anneli

Minkähän maan?

• OIKEA LIEKSALAINEN
        Liru anneli kirjoitti:

Minkähän maan?

kAMUTTAJA ON vENNÄÄN AGENTTI. sELVISI JOS KUUNTELITTE UUTISIA. vENÄJÄ ILMOITTI SAANEENSA TIEDUSTELUTIETOA SUOMESTA JA SAI PATEEN SALAKULJETTAJAN KIINNI RAJALLA. SE VENÄLÄINEN OSTI SEN PATEEN MEIDÄN S-MARKETISTA JA KAMUTTAJA OLI SILLON SIELLÄ ASIAKKAANA. SOITTI HETI VENÄÄN MAALLE

• hihna luistaa

Nuo mitkä luulee kamuttajaa agentiksi on varmaan tilanne sellainen että he kuulevat päänsäsisältä ääniä jotka kertoo asian niin olevan!

• Hei vaara nro 1.
      Miksi sinä paljastit, että olen agentti.
      Tunnustan, että olen Ruotsin agentti, ja lähetetty Suomen miehitystä valmistelemaan.
      Ruotsalaiset joukot ovat koko länsirajan leveydeltä odottamassa hyökkäyskäskyä Suomeen.
      Nyt heillä on kuitenkin istumalakko menossa.
      Syynä on se kun miehiltä loppui nuuska eikä heidän hiusverkkonsa ole tulleet perille vaan ovat vielä Kiinassa tehtaalla.
      He kieltäytyvät hyökkäämästä ennen kuin nämä asiat on hoidettu.

• Annan sinulle muutaman vihjeen tuossa rekisteröitymisilmoitus aloituksessani.
      Saat faktatietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241