sharia konsultointi

yejtrt

suomalaiset janoaa monikulttuurisuutta suomeen, hyysärien mukaan
sharia kulttuuria voisi esitellä suomessa, varsinkin hyysäreille

ehdotan että suomessa järjestettäisiin esim sharia kulttuurin esittely
Kuten hyysärit kirjoittaa niin Shariaa on eri tasoa.
sharia konsultit voisivat näyttää miten nainen kivitetään kuoliaaksia ja miten ihminen haudataan elvänä maahan

siis ettei tule sitten aikoinaan yllätyksenä

8

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¢..

vois vaikka näyttää mitä ne tekee lampaille. Tv muslimi-illassahan ne hehkutti miten eläinystävällistä halal teurastus on.

• Janota sana on aika voimakas. Kuvannollisesti se tarkoittaisi jonkin asian haluamista niin, että se ylittää muut tarpeet. Mitä tarkoittaisi siis monikulttuurisuuden janoaminen?

Väität että suomalaiset janoavat monikulttuurisuutta. Luulen että näkemyksesi johtuu siitä, että itse kammoat(?) vieraita kulttuureja ja siksi koet neutraalimman asenteen sitä kohtaan sen janoamisena.

Sharia-lakia ei halua tuoda Suomeen edes hyysärit. Siksi ajatus sen esittelystäkin on aivan turha - ellet sitten saa erityistä sadistista nautintoa esimerkiksi naisen kivittämisen katsomisesta.

Oliko kirjoitukseni edes sinnepäin?

• eipä ollut kommentissasi mitään järkeä. Kuvastaa vain rajallisia hengenlahjojasi.

Esim Moveri ja sen muslimiystävät haluavat Suomeen sharialait.

• centti kirjoitti:

eipä ollut kommentissasi mitään järkeä. Kuvastaa vain rajallisia hengenlahjojasi.

Esim Moveri ja sen muslimiystävät haluavat Suomeen sharialait.

Mistä sinä tiedät että Moveri haluaa Suomeen Sharia-lain? Minä taas väitän ettei Moveri halua Suomeen Sharia-lakia.

• Wallinin Jaska

• ░░░░░░░░
        d_ram kirjoitti:

Mistä sinä tiedät että Moveri haluaa Suomeen Sharia-lain? Minä taas väitän ettei Moveri halua Suomeen Sharia-lakia.

Se tietää joka sen on Moverilta kysynyt ja kysymykseen vastauksen saanut.
        Lisäksi me kaikki jotka Moverin vastauksen luimme tiedämme sen.
        Sinä d_ram mokasit taas itsesi ja paljastit itsesi taas.

• ░░░░░░░░
        d_ram kirjoitti:

Kiinnostuksesi kohde on omaa laatuasi

d_ram 17.8.2014 13:13
        Yhteiskunta / Rasismi
        Yksitoistasenttinen peenis on ...

Yksitoistasenttinen peenis on jo sen verran keskiarvoa pienempi, että seksuaalisesti kokenut nainen huomaa kyllä visuaalisen eron. Se että onko se oikeasti naisen mielestä pieni, vaihtelee sen sisäänsä ottavasta naisesta. Joillekin se on varmasti pieni.

• ░░░░░░░░ kirjoitti:

Kiinnostuksesi kohde on omaa laatuasi

Yhteiskunta / Rasismi
        Yksitoistasenttinen peenis on ...

Yksitoistasenttinen peenis on jo sen verran keskiarvoa pienempi, että seksuaalisesti kokenut nainen huomaa kyllä visuaalisen eron. Se että onko se oikeasti naisen mielestä pieni, vaihtelee sen sisäänsä ottavasta naisesta. Joillekin se on varmasti pieni.

Minun elämässäni on paljonkin kiinnostuksen kohteita. Vastasit tähän kommenttiini väärällä palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7145
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3294
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      138
      1568
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      237
      1367
    5. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    6. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1335
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1210
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1155
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1114
    Aihe