O: IHMISSUHTEET SOLMUSSA? ENNUSTAJA AUTTAA

aura.henkeva

Ennustan.com goes with the jewelleries! Millä tavalla ennustukset ja upeat säihkyvät korukirjaimet sekä yksilölliset designrannekkeet liittyvät yhteen? Ota yhteyttä, niin kerron lisää uudistuneesta www.ennustan.com konseptistani.
Yhteystiedot: Yhteystiedot: www.ennustan.com
ennustan@gmail.com

2

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdf24sadf234

buahahahahaaaaaaahh nää on parhait. Naisia taas höynäytetään. toisten hätää käytetään hyväksi maksullisilla puheluilla ja sähköposteilla ja lasku tulossa perässä perimiskirjeen kanssa. Ja pistävät vähän ylilaskutusta sekä keksivät kaikkea muuta mistä uhri pääsee maksamaan. Kenenkään ei missään nimessä koskaan kannata näihin olla yhteydessä.

• hei,

kiva, että ihan "buahahahahaaaaaaahh" sait noin makeat naurut, mutta leikki sikseen:
        olen täysin samaa mieltä kanssasi! En itsekään soittelisi/tekstailisi/kirjoittelisi maksullisiin "ennutuspalveluihin".
        Minä en ota luennoista killinkiäkään. En sentin senttiä, en euron euroa.
        Kysyjä maksaa korusta tai musiikkilevystä tms.
        Yhtäkään karhukirjettä en ole kenellekään lähettänyt.
        Kenenkään hädänalaista tilannetta en ole koskaan hyväkseni käyttänyt. Päinvastoin: olen auttanut tuhansia ihmisiä pro bono vuodesta 2009.
        Kuinka usein itse teet vapaaehtoista työtä palkatta toisten hyväksi?
        Kannattaa kokeilla, sillä tekee myös itselle hyvää. Ja voi käyttää aikaansa hyödyllisempään, kuin nettisaiteilla huutelemiseen. Aura

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1438
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1358
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1027
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      888
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      857
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      835
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      758
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      696
    Aihe