Haemme palvelukseemme hyvän puhelinäänen omaavia naisia keskustelemaan asiakasyhtiöidemme aikuisviihdelinjoilla. Työ on provisiopalkkaista kotityötä. Voit työskennellä kotoasi silloin kun sinulle parhaiten sopii, osa-aikaisesti muun työn ohella tai jopa 'leipätyöksi'. Sopii loistavasti yön kukkujille ja aamuyön virkuille. Tarjoamme työn, jossa voit itse määritellä omat työaikasi ja määräsi, paljon puheluita sekä mukavan palkan lomakorvauksineen. Olethan nokkela, hauska, rohkea ja empaattinen viihdyttäjä, sekä ymmärrät hyvän asiakaspalvelun periaatteet? Jos vastasit kyllä, niin meillä on sinulle töitä!
Työnantaja on luotettava suomalainen puhelinpalvelutyöntekijöihin keskittynyt henkilöstöyhtiö. Nykyisessä muodossaan yritys on toiminut alalla vuodesta 2001.
Mikäli haluat tiedustella lisää työpaikoista, älä epäröi soittaa. Meidät tavoitat parhaiten arkisin klo 10-16 numerosta 09 - 75 153 145 tai lähetä sähköpostia osoitteella rekry@gatewayforum.fi - luottamuksella tottakai!
Haloo, sinä sanavalmis nainen! Eikö nukuta?
GF Oy
0
202
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657