Pelissä ymmärtääkseni joudut maksamaan joka kuukausi jos haluat pelata sitä. Eli siis jos pelaan yksin (single player) joudunko maksamaan silti sen 15€ tai mikä hinta se olikaan.
Ps. En tiedä pelistä vielä paljoakaan vaikka skyrimiä olen pelannut paljon niin minulle voi pelistä kertoa "itsestäänselvyyksiä". Huom. Pleaan ps4:lla
teso
tesopeso
1
161
Vastaukset
- Tesosta
Kuukausimaksu on pakollinen, ei ole olemassa "single player" -modea. Aivan perus MMO muuten. Vain päätarina kohdat saat pelata aivan yksin.
Pelin pääsee helposti yksin läpi, ryhmä dungeoneita on, mutta niitä ei ole pakko tehdä.
Aikalailla Skyrim fiiliksen ESOa pelatessa saa, varsinkin kuin questaat Skyrimissä, ESOssahan pääset pelaamaan kaikkien aiempien pelien alueilla. Nämä kaikki alueet voit pelata samalla hahmolla, koska täysilevelisenä saat mahdollisuuden pelata muiden rotujen alueet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595