Minulle on samaan aikaan ilmaantunut kaksi vaivaa.
Todella kipeästi jumissa olevat niska ja hartialihakset, sekä "puhevika". Vaikeuksia sanoa r-kirjain normaalisti. Täytyy jotenkin pinnistellä ja keskittyä, että sanoo sen okein. Vähänkään huolimattomasti kun puhun niin alan sössöttää sitä ärrää. Tuntuu, kuin kieli ei toimisi normaalisti. Muuten ei ole ongelmaa puheen kanssa ja olen aikuinen ihminen, eikä ennestään mitään r-vikaa.
Nytkin, kun istuu tässä koneen ääressä niin niskaa ja hartioita sattuu ja ne tuntuvat "väsyvän" tosi nopeasti, että pitää oikein kiemurrella tässä tuolissa.
Osaisiko kukaan sanoa tuohon mitään?
Niska/hartiat jumissa, ärrävika?
ärränkierrän
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850