Miksi olen seksuaalisesti epäonninen?

Innokas nainen

Minä olen päättänyt lopettaa seksin harrastamisen kokonaan toisen ihmisen kanssa, koska olen niin epäonninen.

En keksi muuta syytä huonoon tuuriini kuin olen seksuaalisesti liian innokas. Haluaisin sitä lähes koko ajan, ainakin kerran päivässä, mutta vain vakituisen partnerin kanssa. Sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ollaan samalla tasolla halujen kanssa. Tähän mennessä se ei ole onnistunut.

Kun olen naispuolisten ystävieni kanssa puhuneet seksistä, niin olen lähes haukkonut henkeäni. He ovat valittaneet, miten avo- ja aviomiehet jatkuvasti vonkaavat, ja heidän pitää keksiä tekosyitä. Olen ymmärtänyt, etteivät he pidä seksistä, eivätkä edes tiedä mikä on orgasmi. Miten he ovat parisuhteessa, ja minä en?

Minulla on ollut yhden illan juttuja, joista olen toivonut seurustelusuhteita, tai edes valipanosuhdetta. Mutta miehet eivät ole soitelleet. Kaksi pidempää suhdetta on ollut, mutta kumpikaan miehistä ei ollut kiinnostunut seksistä alkuinnostuksen jälkeen. En jaksanut kitua vuositolkulla täysin seksittömässä suhteessa.

25

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä kuulostat tuon perusteella monen miehen mieleiseltä.

• Innokas nainen

Niin minäkin luulin, mutta tosiasia taitaa kai olla, ettei monikaan mies halua seksiä, saman naisen kanssa ainakaan kovinkaan pitkään.

Minulle taas on kaikkein tärkeintä olla yhden ja saman ihmisen kanssa, niin olo tuntuu turvalliselta. Ja saa vapaasti ehdotella uusia juttuja.

Ehkä miehet on vaan metsästäjiä. Naiset kaipaa turvallisuutta. (?)

• Innokas nainen kirjoitti:

Niin minäkin luulin, mutta tosiasia taitaa kai olla, ettei monikaan mies halua seksiä, saman naisen kanssa ainakaan kovinkaan pitkään.

Minulle taas on kaikkein tärkeintä olla yhden ja saman ihmisen kanssa, niin olo tuntuu turvalliselta. Ja saa vapaasti ehdotella uusia juttuja.

Minkähän ikäinen nainen mahdat olla?

• yksi riittää
        Innokas nainen kirjoitti:

"Niin minäkin luulin, mutta tosiasia taitaa kai olla, ettei monikaan mies halua seksiä, saman naisen kanssa ainakaan kovinkaan pitkään."

Anteeksi mitä? Kyllä minä ainakin haluan tai siis haluaisin mutta mistä ihmeestä muka löytyy nainen joka haluaa sitä saman miehen kanssa ja vieläpä kerran päivässä vuodesta toiseen. Kyllä se on yleensä nainen jonka mielestä kahvilla käynti tyttöystävän kanssa tai vaikka pyykkien laitto koneeseen on kiinostavampaa kuin seksi sen yhden ja saman miehen kanssa.

En minäkään halua seksiä aivan kenen tahansa naisen kanssa mutta jos kohdalle osuisi sellainen jonka kanssa halut kohtaavat eikä mielikuvitus lopu kesken niin en missään nimessä haluaisi vaihtaa tuollaista pois. Et ole kuullut sanontaa "mieluummin yhden naisen kanssa tuhannessa asennossa kuin tuhannen kanssa yhdessä".

Se miestyyppi johon olet tormännyt on tuosta täysin päinvastaista mieltä. Niille on tärkeintä päästä painamaan joka kerta uutta naista eikä itse seksistä nauttiminen ole tärkeää. Se pano voi olla viiden minuutin nylkytys lähetyssaarnaajassa kunhan tulee suoritettua. Kuulostat sen verran harvinaiselta tapaukselta että jos kaipaat juttuseuraan niin laita viestiä amejak09 ät yahoo.fi

• seksi100

Olen varattu mutta pystyisin silti tyydyttämään sinut tai jonkun muun täältä; )

• kyösti

"Innokas nainen", kuluneen sanonnan mukaan mies on metsästäjä. Asiat ovat sotkeutuneet pahasti sanan TÄYSIN ERI merkityksiin. Kun mies metsästää riistaa, ilmiö ei ole seksuaalinen vaan liittyy ravinnon hankintaa. Kun mies "metsästää" naisia, hän pyrkii löytämään seksikumppanin.

Ihmisten seksihalut ovat ja pysyvät tulevaisuudessakin täysin eri kokoisina. On hyvin harvinaista, että kumppaneilla ne ovat yhtä suuret. Ne voivat olla, mutta harvoin.

Sekä miehet että naiset ovat yleensä mieluusti usean seksikumppanin kanssa. Olet normaalijakaumalla, mutta sen reunassa. Haluat yhden seksikumppanin. Useimmat tarvitsevat monta.

Sinun on vaikea löytää kaltaistasi, joka on sekä ylipäänsä seksuaalinen että haluaisi olla vain yhden kanssa. Kyllä sellaisiakin miehiä on, mutta erittäin harvassa. Ihmiset, jotka eivät edes haaveile muista, ovat yleensä muutenkin aseksuaalisia.

Miehet tavallisesti jonkin verrat rauhottuvat vanhetessaan. Etsi siis itseäsi vanhempi mies, harrasta PALJON itsetyydytystä, mutta varaudu myös siihen, että sinun täytyy antaa vittuasi myös muille miehille.

En todellakaan usko, että olisit onnellisempi ilman miestä. Mutta ei tosiasioita voi muuttaa toiveensa mukaiseksi. Oikein hyvää jatkoa!

• Innokas nainen

Kiitos Kyösti, että ymmärsit minua.

Ymmärsit sen vaikeuden, mikä minulla on kumppanin löytämisessä. Kuten sanoit, erittäin harvassa. Minulle kyllä kelpaa minkäikäinen mies tahansa, se ei ole ongelma.

Olen nyt vain niin masentunut asian kanssa, että päätin luovuttaa, toistaiseksi.

• kyösti

Ymmärsit sen vaikeuden, mikä minulla on kumppanin löytämisessä. Kuten sanoit, erittäin harvassa. Minulle kyllä kelpaa minkäikäinen mies tahansa, se ei ole ongelma.

Olen nyt vain niin masentunut asian kanssa, että päätin luovuttaa, toistaiseksi.

Voit jättää masennuksesi täksi päiväksi hyväilemällä vittuasi koko illan ja ajattelemalla kiihottavia asioita. Jos luet jotakin tai katselet teeveetä, vaikka ihan arkistakin, hyväile koko ajan.

Vaivutan sinut ensi yönä monen monen yhdynnän ja leikin jälkeen herttaiseen uneen nuolemalla suloista klitoristasi. Olet suloinen tyttö. :) :) :)

• sexguru

Netistä löytyy kyllä, kun osaat tehdä oikeanlaisen ilmoituksen ja myös keskustelemalla selvittää mieheen seksuaalisuuden ja halun sitoutumiseen harjoittamaan seksiä juuri sinun kanssasi.. Todellakin löytyy. Monet meistä seksuaalisesti aktiivista miehistä on varattuja, me kun emme pärjää ilman seksiä pitkään ja ei jaksa yhden yön hoitojakaan jatkuvasti pokailla. Minunlaisia ukkoja on siunaantunut sinunkin ystävättärillesi.. Kyllä sinullekin vielä kohdalle sattuu aktiivinen ja sitoutumiskykyinen yksilö, kun jaksat vain hiukan enemmän nähdä vaivaa etsinnässä. Netti aivan loistava tähän. Tsemppiä etsintään, älä anna periksi!

• Innokas nainen

Öh... kiitos :)

• kyösti

Nuku hyvin! :)

• 9+16

Sinua on siunattu voimakkaalla vietillä. Se ei ole tavallista naisille, sen sijaan miehille hyvin tyypillistä. Ikävä kyllä miehillä joilla on yliaktiivinen vietti, on vaikea pysyä samassa partnerissa pitkään ja siksi heillä onkin niitä keskimäärin 50 vuodessa. Tämä on siis vain tilastollinen pieni ihmisjoukko.

On sanottu että miehillä "se" on koko ajan mielessä. Pitää paikkansa varsinkin huoremmilla mutta myös vanhemmilla. On kuitenkin vaikea hahmottaa miksi et ole löytänyt vielä rinnallesi miestä joka olisi sinut seksualisuutesi kanssa. Ehkä olet etsinyt heitä vääristä paikoista. Ehkä arvot ovat olleet toiset.

Miehen voi suhteellisen helposti testata. Kun otat seuraavan miehen tarkempaan tarkasteluun niin käykää ulkona ja vaikka suudelkaakin mutta älkää harrastako seksiä kolmeen viikkoon. Sinä aikana karsiutuvat pois "pelurit". He jotka eivät jaksa odottaa ja jotka vain etsivät yhden illan suhdetta.

Toisen viikon jälkeen miehiltä putoaa pois vahvinkin maski ja hän on oma itsensä. Kolmannen viikon miestä voit tarkastella ja miettiä haluatko hänen kanssaan seksiä tai haluatko hänet elämänkumppaniksi.

Epäilen että pieni tutkiskelu auttaa. Silloin maailman näkee aivan eri näkövinkkelistä. Ja mikä tärkeintä, älä missään vaiheessa kerro seurustelun aikana että olet joka miehen unelmanainen, paljon seksiä haluava.

• kyösti

"Innokas nainen", huomenta suloinen tyttö, käytän koko päivän sinun vittusi suuteluun ja ihanaan yhtymiseen kanssasi.

Olen LUJASTI eri mieltä kuin edellinen kirjoittaja. Luultavasti hän onkin miehen psyykeä tuntematon. Normaaliin seurusteluun kuuluu myös seksi. Jos panet miehen kokeeseen ilman sitä, saat aivan virheellisen kuvan hänestä ja sitä paitsi seurustelu on kärsimystä sekä sinulle että miehelle. Todennäköisesti vielä jäät ilman miestä.

Ei mies ole kiinnostunut tytöstä, joka ei tarjoa vittuaan. Jos et ole seksissä mukana jo eka kerralla, on satavarma, ettei hän pyri jatkoon. Vaikka annatkin vittuasi, on selvä, että useimmin se ei johda jatkoon, mutta jatko silloin ON MAHDOLLINEN. Jonakin päivänä tärppää, vaikka pelkäätkin, ettei tärppäisi.

Kun itse olin samassa tilanteessa niin naimattomien tyttöjen kuin poikienkin suurin pelko oli, että ei ikinä löydä omaansa. Kuitenkin valtaosa lopulta löytää.

Miehien "tutkiminen" seksittömyydellä on virvatulikuvitelma. Sitä voivat elätellä tytöt, jotka luulevat olevansa niin haluttuja, että voivat näin tehdä. Jotkut voivat löytääkin, mutta liitolle tulee hyvin huono ennuste. Tyttö, jolla on taipumus aktiivisesti koetella miestä, tekee sitä muissakin asioissa koko liiton ajan. Tällainen liitto on täyttä kärsimystä.

Siis et voi edetä muuten kuin seurustelemalla. Anna sydämesi kyllyydestä herttaista vittuasi monille ja usein, joskus se johtaa pysyväänkin liittoon.

Suutelen söpöa peppureikääsi, vittuasi, klitoristasi ja työnnän kyrpäni syvälle sisällesi. Nautin kaikkein eniten siitä, että SINÄ nautit. On ihana aamu, jota seuraa ihana päivä. :)

.

• 16v neitsyt

mä voin kyllä tulla hoitamaan sua vaikka päivittäin, tai vaikka tunneittain ;)

• blackLeather

Kuvitelma että naisten halut olisi jotenkin vähäisemmät kuin mieten, on ihan huuhaata. On vain niin sääli, että länsimaisessa kulttuurissa naisen halu on jotenkin vielä niin tabu ja hys-hys -juttu, ettei siitä saa melkein puhuakaan.
      Kautta vuosisatojen nainen on ollut lähes kauppatavaran ominausuudessa tahdoton paketti, jota miehet on ostaneet, myyneet, käyttäneet, hylänneet, rankaisseet itsessään olevien vikojen vuoksi, koska vikahan ei koskaan ollut miehessä vaan naisessa, joka oli se syntiin ja lankeemukseen viekottelija.
      Tämän vääristyneen kristillisen kuvan vuoksi on näihin päiviin asti uskoteltu, ettei nainen halua - eikä saa haluta. jos haluaa niin on jotenkin huono ja epäkelpo ja tarvitsee siihen hoitoa!!!
      Kuitenkin nämä ns epäkelvot naiset, jotka haluaa uskaltaa ja tekee mitä haluaa, houkuttelevat edelleen miehiä. Mutta siitä huolimatta miestenkin selkäytimeen on iskostettu länsimainen hapatus, että tyttöystävän ja tulevan vaimon pitää olla puhdas ja koskematon niin mieleltään kuin ruumiiltaan.
      tällaisessa ristipaineessa naiset nykyäänkään eivät usein uskalla tuoda julki halujaan eivätkä entisiä suhteitaan, koska maailma edelleen leimaa tällaiset halukkaat tytpöt ns huonoiksi naisiksi.
      Kun halujaan ei uskalla suhteen alussa tuoda julki, eikä varsinkaan näyttää, mitä mahdollisesti on oppinut erotiikasta ja mistä erityisesti pitää, voi suhde monenkin vuoden jälkeen osoittautua virheaskeleksi elon tiellä ja suhde, jonka oli tarkoitus kestää niin myötä- kuin vastamäetkin, kariutuu huonoon seksiin.
      siksi olisikin hyvä, etä koko avioliittoinstituutio lopetettaisiin, koska sehän on peruja keskiajalta, jolloin nainen juurikin oli se kauppatavara, jolla suvut sinetöivät omaisuus- ja maakauppojaan.

• Ujo mies 25v

Pakko sanoa että naisilla on kyllä todella, todella alhainen masentumiskynnys jos siitä huolimatta masentaa vaikka on mahdollisuus harrastaa seksiä suht säännöllisesti.

Ajattele nyt vähän meitä miehiä jotka haluaisimme seksiä vaikka joka päivä tai ainakin monta kertaa viikossa mutta emme saa silti välttämättä kertaakaan moneen kuukauteen. Pahimmassa tapauksessa ei saa moneen vuoteen tai koskaan elämänsä aikana.

• 1+9

"jokaisella kauniilla ja seksikkäällä naisella on jossain mies joka on häntä kyllästynyt panemaan".

• bläääh

Voi kerpele kun korventaa lukea tuollaisista naisista! Itellä tilanne että haluisin kans vaik joka pv. Noh arvaako haluuko vaimo ees joka viikko?! Voi prrrkle! Ja on käyty terapeuteilla ja on yritetty sitä ja tätä ja tuota vaan kun ei eukkoo seksi kiinnosta niin ei. Ja ite on ukkonsa pokannu ja nopsaan on halunnu edetä suhtees...
      Ja sit ihmetellään kun vieraita tekee miel katella...
      t: Vähemmän innokkaan naisen ukko!

• Innokas nainen. Olen sinun innostunut sonni, jos haluat. Intoa riittää pitkälle tulevaisuuteen. Haluaisin vielä ensin tutustua sinuun. Se ei onnistu täällä, koska jokainen voi esiintyä nimelläsi tai nimelläni. agoras47 at gmail piste com (47 ei viittaa ikään tai syntymävuoteen) :-)

• Innokas nainen

Kiitos, innostunut sonni, mutta kun luin aikaisempia viestejäsi, niin me ei asuta ihan lähekkäin...

• kiimainen nainen

Mulla sama tilanne. Ja olenkin ollut yksin jo vuosia. Pari kertaa olen yrittänyt näiden vuosien aikana seurustella, mutta kun alan haluta seksiä, miehet ovat kadonneet ku hauki kaislikosta!
      En ymmärrä miksi? Luulevatko he, että koska olen liian innokas, oon joku koko kylää nussinut lutka?
      Kun tosiasia on aivan päinvastoin, en ole vuosiin rakastellut muuta kuin dildojani.
      Enkä halua mitään yhdenillan juttuja, olen mieluumin kokonaan ilman, vaikka välillä panettaa niin, että oikein sattuu, koko alavatsan seutukin on ihan tulessa.
      Onkohan niin, että himokas nainen on edelleen jonkinlainen tabu?

• Kiimanen nainen laita sähköpostia hakkinevolli001@gmail.com

• kyösti

"kiimainen nainen", tieto, että olet ollut ilman miestä jo vuosia, viittaa siihen, että ongelma ei ole liiassa innokkuudessa vaan yhdenillanjuttujen karttamisessa.

Pitkäaikaiseen seurusteluun ei ole muuta tietä kuin yhdenillanjutut. Niistä valtaosa ei johda jatkoon, mutta myös mies, joka haluaa ensin tutustua ilman seksiä ja vasta myöhemmin harrastaa sitä, on todellinen harvinaisuus. Tuskin tapaat sellaista.

Luontevaan seurusteluun kuuluu ALUSTA PITÄEN sekä seksi, että pikku hiljaa kehittyvä henkinen puoli. Ei voi edetä vain henkisellä saralla. Harva mies on kiinnostunut tytöstä, joka ei heti anna vittuaan. On ymmärrettävää, että tyttö haluaa varmistua, kelle antaa, mutta valitettavasti se johtaa helposti yksinäisyyteen.

Anna siis vittuasi niin monelle kunnes tärppää. Vittusi ei kulu käytössä ja puheet "huonosta naisesta" ovat enemmän kateellisten kanssasisarien kuin miesten juttuja. Kuvauksesi itsestäsi on todellinen miehen unelma. Pää pystyyn!

Nuolen suloista vittuasi ja nautin siitä, että SINÄ nautit!

• BlackLeather

Varmaan miehiin on kumminkin rakennettu sisäinen valloittaja. Vaikka itsekin kuulun näihin himokkaisiin naisiin ja päivittäin tekee mieli, en siltikään ole jatkuvasti miehelleni tuputtamassa seksiä, vaan uritän pienin viestein tuoda haluani julki. Viestit on yleensä sanattomia, pukeutumisella ilmaistuja, kosketteluja, jopa syömisestä saa seksiviestin vastapuolelle. Kivat vihjailevat tekstarit... Näillä kun rakkaansa "lämmittää" aamusta asti, niin on taattua, että josssain välissä päivää hän ns ratkeaa. joko heti töiden jälkeen tai sitten illalla. Pitkääsä suhteessa kuitenkin tulee jaksoja, jolloin ei seksi maita ja se on vain hyväksytävä. harvoin kahden ihmisen halut aivan vuosikausia toimivat 1/1.
      Meillä on jo yli 20 v takana ja edelleen useinmiten saan kultani houkuteltua leikkiin mukaan.
      Se, että itse olen yleensä se aloitteentekijä, ei suinkaan tarkoita sitä, etteikö mieheni haluaisi, mutta me ihmiset ollaan temperamentiltamme kaikki niin erilaisia ja eri asiat kiihottaa.

• PWM

Olet siis samanlainen kuin oma vaimoni :)

Olemme olleet yhdessä reilut 10 vuotta ja välillä on parisuhteessa ollut hetkiä jolloin ei vaan ole tehnyt mieli ja seksiä on harrastettu vähemmän, niinkun esimerkiksi raskauden aikana, raskauden aikana miehen testosteroniarvot esim laskevat jolloin ei niin paneta, evoluutio on homman hoitanut noin että se ukko ei lähde vieraisiin vaan turvaa lapsen ja äidin tulevaisuuden.

Ja voi pojat että vaimo olikin pahalla päällä ja halusi päivittäin.

Nyt kun on sitten huomattavasti paremmin asiat taas kun on aikaa, lapsetkaan ei ole enää vauvaiässä ja harrastetaan seksiä välillä kaksikin kertaa päivässä, niin eipä tuo vaimokaan enää ihan jokapäivä halua, eilen illallakin ehdottelin mutta vaimo käänsi kylkeä ja sanoi että katsotaan huomenna. Harrastetaan nyt keskimäärin jokatoinen päivä.

Että on tommonen aktiivinen seksi mahdollista myös pareilla jotka on olleet pidempäänkin yhdessä, me ollaan molemmat lähempänä 40 kun 30 vuotiaita.

Perhanan kivaahan se on, ollaan haettu piristystä leluista ja erinäköisistä asusteistakin ja itsestäni tuntuu että nyt vasta vähän vanhempana seksi on ensimmäistä kertaa elämässä semmoista että se todella todella kivaa ilman mitään paineita ja ihmisen kanssa jota todella rakastaa ja johon luottaa ja tietää mistä pitää, on todella ihanaa että olen löytänyt vaimon joka on täysin samaa mieltä !

Itseasiassa vaimoni on opettanut mut tykkäämään seksistä ja haluamaan sitä päivittäin hänen kanssaan.

Että älä ikinä heitä toivoa, naisena sun on helpompi löytää mies joka haluaa paljon kuin monilla miehillä löytää nainen joka haluais yhtäpaljon kuin itse.

BlackLeather tuossa jo naisen näkökulmasta kirjoittelikin vinkkejä, allekirjoitan nuo, perhana että alkaakin panettamaan jos vaimo vaikka työaikana pistää whatsappissa jotain vihjailevia viestejä :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5660
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1822
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1717
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      25
      1484
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1301
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      336
      1270
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      344
      1261
    10. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      37
      1255
    Aihe