Oon siis hankkimassa tollasta haluaisin tietää kokemuksia ja tietoa katoin ton siis PROAIRSOFTISTA
oisko kokemuksia tästä airsoft aseesta CAA M4 Carbine sähköase
best softer1234
6
264
Vastaukset
Huonompi kuin Cyman M4.
- leader
Tarkotakko siis cyma m4a1
- leader
- All of them
leader kirjoitti:
Ei tarvi tehdä kahta viestiä. Ja M4:llä hän tarkoitti kaikkia Cyman M4:sia (esim. A1, CQB, S-System)
- AIRSOFTER
käytin asetta pari vuotta tässä minun arvostelu aseesta
kuulan lähtönopeus)todellla hyvä
aseen paino)vähän liian painava
lipas)ei paras
itellä meni ratas laatikko paskaks parissa vuodessa muuten ihan hyvä ase kannattaa silti olla ostamatta caan lippaita munille ase sopi ihan hyvin - Homojenhommaa
Get your free Steam Gift Card at http://getsteamgift.org It really works!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564960Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202275- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231366Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1631238Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681095Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671005- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965