Hei
Olen siis tosissani lähdössä pois maasta. Koulutusta ja työkokemusta on. Olen matkustellut yksin, kaverin kanssa ja ryhmissä.
Kohdemaa voisi olla vaikka uusi- seelanti. Onko kukaan muu lähdössä tai edes harkitsee kohdetta? Voisin haluta kaverin matkalle. Jos aloittelee elämää siellä, kahdestaan voisi olla luovempaa pohtia vaihtoehtoja kahdestaan - jakaa asumisen kulut kunnes löytää oman.
Voin mennä toiselle töihin, mutta yhtä lailla olen kiinostunut perustamaan oman. Katselin jo netistä, että alani töitä kyllä löytyy. Oman yrityksen pyörittämistä on kokemusta Suomessa.
Olen siis nainen, ikääkin jo on.
Olis paljonkin vielä ideoita ja tekemättömiä juttuja.
Saa laittaa kommentteja iästä ja sukupuolesta huolimatta. Jos vaikka joku saisi tästä ideoita omalle suunitelmalleen. En usko olevani ainoa joka suunnittelee elämistä muualla kuin Suomessa.
Kanada ja uusi- seelanti kiinostavat.
Matkaseuraa?
Työ ja elämä
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647