BB ja tyttömäinen poika 2014

MIES eikä tyttö

Voi ei!!!!!!!!!!!!!!

7

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätän väliin

BB sponsorit taas vauhdissa bb.koosteen mainoskatkoilla.Älylukkoa mainostetaan niin, ettei varmaan unohdu vielä ensivuonnakaan.

• .kjhfkujydcj

BB ja tyttömäinen poika joka vuosi. Eihän sinne kukaan normaali heteromies edes hakisi.

• kjhfkujydcj

Ja juu, en katso, todellakaan.

• oxentanut

Joni on todella oksettava ja kaakattava olio. Iho menee kananlihalle, kun kuulee sen äänen ja näkee sen olemuksen.

• korvia vihloo

Joni (BB2014) ja Jani Saarinen (BB2010) ovat molemmat yhtä ällöttäviä kanoja.

• BB-Jorma
        korvia vihloo kirjoitti:

Joni (BB2014) ja Jani Saarinen (BB2010) ovat molemmat yhtä ällöttäviä kanoja.

Markku kyllä oli ihan ämmä, harmi että tuo aikuisviihde tähtönen joutui/sai jättää talon.

• pankkiautomaatti

Ihan perusjätkän näkönen, ei mikään "yliampuva"

Mutta hänellä on helevatan hyvä taito muistaa kokoajan että ollaan telkkarissa, ja että on kokoajan kamera päällä, joten osaa vetää "roolia" aamusta iltaan, rankkaa se varmana on. Tai en tiedä onko jossain kohdin lipsauttanut ja puhunut "normaalisti" mutta tuskin tuollaiset kohdat ainakaan telkkariin asti päätyisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      193
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33