Hämeenlinna-palsta ei ole viime aikoina toiminut kuin silloin tällöin. Monesti on ollut muutamasta minuutista tuntiin kestäviä katkoksia. Tänään ei ole aamun jälkeen pelannut lainkaan.
Hämeenlinna-palsta ei toimi
Missä vika?
1
212
Vastaukset
- Anonyymi
Palstan hoito on todella huonossa jamassa. 4h kerho hoitaa tosi huonosti monta kertaa saa soitella ja mitään ei tapahdu. Miten voi olla noin välinpitämättömiä ihmisiä saavatko kenties palkkaa kun on tekemätöntä työtä vaikka kuinka paljon. Koirat kusee palstoilla ym ym. Ilmankos koiraviha nostaa päätään. Ulkomailta tuodaan siemeniä ja näin vieraslajit leviää. Ihmiset on tyhmiä. Idänpään palstalla perunat pitää ottaa heinäkuun alussa kun vieraslaji leviää. Mamut ei ymmärrä mitä tarkottaa vieraslaji. Tuhoavat meidän palstat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864