Minä tykkään kävellä kumisaappailla missä on vettä. Kiva kävellä kun neste loiskuu paitsi nyt kun oli kuuma kesä niin vesi haituu nopeasti niin joutui huoltamolla ja suihkulähteesä missä oli vaan vettä käydä tankkaamassa. Talven tullen laitan pakkasnestettä saappaaseen niin on mukavampi käyttää ja saa jalan nopeammin saappaasta pois kun alkaa sulattaamaan jäätä ennen kun jalan saa pois.
Olen kehittänyt nopean veden vaihdon syksyä ajatellen kun vesi ei haihdu käy vesi tuoksahtamaan laitan hanan saappaan ulkopuolelle kun sisä puolella se on vähän hankala kokemusta on ( hankaa ikävästi ) saan sillä veden nopeasti pois ilman jalan ottoa saappaasta ja muutenkin huomaamattomasti vaikka kävellessä.
Minulta voi kysellä näihin rakennus sarjoja mitä olen kehitellyt mm. Peltier jäähdytteiset saappat tosi kätevät kesällä..
Saappaat kiinnostuksen aiheena
lirularu Kontio
5
521
Vastaukset
- Tuohan oli
Vanha juttu. Luettu jo toisaalla. Jonkun mielestä varmaan ihan hauskakin.
- nokia1
On alan ihmisiä
moikka joo niin olen minäkin alan harrastaja kumpparit sadeasut kiihottaa mua todella paljon kaverin kans olis mahtavampaa
- 1+6
Jaa, minä taas tykkään kun saan laittaa lämpöiset sukat uusiin punaisiin kontio kumisaapaisiin ja pysyy jalat kuivina.
- Saapasläjä
Kaikkein kiihottavimmat kumisaappaat on, kun niissä on lehmänlantaa sekä ulkopuolella että sisäpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164