Minä tykkään kävellä kumisaappailla missä on vettä. Kiva kävellä kun neste loiskuu paitsi nyt kun oli kuuma kesä niin vesi haituu nopeasti niin joutui huoltamolla ja suihkulähteesä missä oli vaan vettä käydä tankkaamassa. Talven tullen laitan pakkasnestettä saappaaseen niin on mukavampi käyttää ja saa jalan nopeammin saappaasta pois kun alkaa sulattaamaan jäätä ennen kun jalan saa pois.
Olen kehittänyt nopean veden vaihdon syksyä ajatellen kun vesi ei haihdu käy vesi tuoksahtamaan laitan hanan saappaan ulkopuolelle kun sisä puolella se on vähän hankala kokemusta on ( hankaa ikävästi ) saan sillä veden nopeasti pois ilman jalan ottoa saappaasta ja muutenkin huomaamattomasti vaikka kävellessä.
Minulta voi kysellä näihin rakennus sarjoja mitä olen kehitellyt mm. Peltier jäähdytteiset saappat tosi kätevät kesällä..
Saappaat kiinnostuksen aiheena
lirularu Kontio
5
522
Vastaukset
- Tuohan oli
Vanha juttu. Luettu jo toisaalla. Jonkun mielestä varmaan ihan hauskakin.
- nokia1
On alan ihmisiä
moikka joo niin olen minäkin alan harrastaja kumpparit sadeasut kiihottaa mua todella paljon kaverin kans olis mahtavampaa
- 1+6
Jaa, minä taas tykkään kun saan laittaa lämpöiset sukat uusiin punaisiin kontio kumisaapaisiin ja pysyy jalat kuivina.
- Saapasläjä
Kaikkein kiihottavimmat kumisaappaat on, kun niissä on lehmänlantaa sekä ulkopuolella että sisäpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773