Tänne nyt pakko laittaa, eli... etsisin huomiseksi 27.8 (2014) oikkariin tanssitunnille täältä Porin suunnilta seuraa, koska mulla ei ole seuraa sinne ,ois kiva tutustua uuteen ihmiseen :)
Oikkari sijaitsee siis Peräsimentie 11:sta Pormestarinluodossa. Se on aikuisten ryhmän tanssitunti joka alkaa klo 19.00 ja loppuu muistaakseni 20.30. :) mä vaan kokeilen ehkä tämän kerran vain.
Ikää sais olla 14-16v.? :)
ei mulla varmaan muuta.. :)
Sähköpostia saa laittaa: janettejohannakristiina@gmail.com (en muista)
Käytän: janette-99@windowslive.com
kaipaisin myös Ruosniementallille seuraa. luin pari viikkoa sitten täältä suomi24:sta jostain Isojoenrannan tallista, ois kiva tietää missä se on, jos joku vaa tulis mulle joskus näyttämään.. :) iällä ei oo väliä mutta n. 10-18v.? :) nuorempikin kävisi ja toki vanhempikin :) 18v. Sen takia että pääsisi sen kanssa samalla kyydillä vaikka Kullaan Cruisen ratsastustallille. :) eipä mulla muuta :)
tanssiseuraa huomiseksi??
janskubanskurobiner
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850