Koira puri valkoiseen melamiinipintaisen tv-tason kulmaan pari hampaan jälkeä. On sen verran näkyvässä paikassa niin ajattelin että saisiko niitä mitenkään häivytettyä?
Melamiinisen TV-tason fixaus?
2
112
Vastaukset
- korjausnainen
Pystyykö kulmiin laittamaan erilliset kulmapalat esim. metallista, muovista tms. Hyvä nyrkkisääntö kaikenlaiselle korjaamiselle on että ellet pysty korjaamaan niin että on kuin ei vikaa olisi ollutkaan, niin korjaa niin että korjaus näkyy reilusti, silloin ei kukaan tiedä että se on korjattu. Pätee huonekaluihin, vaatteisiin, rakentamiseen jne.
Vaikea vastata kun ei tiedä kuinka valtavat hampaanjäljet kalusteessa on, ja onko pala pois vai vain vähän pinta rikki. - puuseppä.
Saa helposti, osta uusi.
Mutta voihan sitä koittaa jollain pakkelilla ja maalilla poistaa ne kolot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460