Minulla on pieni lapsi, johon biologinen isä ei pidä yhteyttä. Millä tavalla sijaisperheestä voisi olla hyötyä?
Kokemusta sijaisvanhemmuudesta?
6
205
Vastaukset
- Rva007
Toivottavasti tarkoitat tukiperhettä, etkä sijaisperhettä. Sijaisperheeseen lapsi joutuu/pääsee huostaanoton kautta.
- maiku2
Hei toimimme tukiperheenä se auttaa äitiä jaksamaan . meilaa maiku123@suomi24.fi
jutellaan lisää jos asia kiinnostaa. - Rva007
Olen kiinnittänyt huomiota tälle palstalle ilmestyneeseen Maikuun, joka kerjää lapsia tukiperheeseensä, sekä näihin kahteen nuoreen yh-äitiin, jotka ovat pulassa ja etsivät tukiperhettä (toinen puhuu ehkä tahallaan virheellisesti sijaisperheestä vaikuttaakseen tietämättömältä). Etteivät vain olisi kummatkin yh:t Maikun keksimiä provoja ??? Pahoitteluni jos olen väärässä! Näillä palstoilla vaan liikkuu kaikenlaista hiihtäjää.
- maiku2
en ole sama henkilö vaan olet todellakin tukiperhe.
- Pohjois-Suomi
Täysin samaa mieltä!
- auttaja apuna
Hei oletko saanut apua tilanteeseesi. Jos haluat keskustella niin meilaa
auttajat@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647