Ikäryhmät chattiin takaisin!!

vanhempi chattaaja

Ihmettelen suunnattomasti kuinka kaikki nelikymppiset ja nuoremmatkin tulevat "VANHIMMAT" -chattisivulle. Luulevatko he todellakin, että he ovat vanhimpia chattaajia.
Aiemmin kun ikäryhmät olivat, viisikymppisissä oli eniten porukkaa.
"Vanhimmissa" jotkut kysyvät näsäviisaasti että kertokaa kuinka vanhoja olette ja ilmoittavat itse olevansa 35-vuotiaita. Ei paljon muuten innosta itseä ilmoittaa, että on 58 v vanha!!!
Eihän se entinen ikäraja-systeemi estänyt tulemasta nuoria vanhempienkin sivuille eikä se ainakaan mua haitannut. Olen useinkin keskustellut punaisilla nuorempienkin kanssa ja saanut ihan kivoja keskusteluja aikaan, eikä ne ole olleet mitään seksijuttuja ;)).
Ikäohje on kuitenkin viite siitä keitä siellä on ja keille se on pääsääntöisesti tarkoitettu.
Kyllä minä livessäkin vapaa-ajalla haen pääsääntöisesti ikäisteni seuraa.
Tulen toimeen kaikenikäisten kanssa työelämässä yms. siellä ei ikäasiat haittaa yhtään, päinvastoin nuorempien työkavereiden mielipiteet/jutut ovat tosi hyviä ja piristäviäkin.

3

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen täysin samaa mieltä siitä, että entiset ikäryhmät tulisi saada takaisin. Mutta ne ikäryhmät ennen edellistä uudistusta, eli ilman tiukkoja rajoitteita. Oli aivan älytöntä, että esimerkiksi minä joka olen vuosikaudet sättäillyt 30 ryhmässä en enää siellä saanut olla, koska olen jo täyttänyt 40. Käsittääkseni myös nelikymppinen on yli 30-vuotias, ja siksi voi myös olla 30 foorumilla.

Ymmärrän sen täysin, että 16 ryhmään eivät aikuiset, eivätkä varsinkaan vanhemmat sellaiset kuulu, mutta täysi-ikäisten välillä ei tällaisia keinotekoisia rajoitteita tarvita. Itsekin aina sanon, että ikä on vain pelkkiä numeroita, mutta kyllä nuoria pitää suojella jollei oma järki vielä kaikkeen riitä....

• lukihärö

Tuskin ikäryhmiä palautetaan. Koskaan ei kaikille ole hyvä, olkoon miten vain. Aina jotkut nurisee, yleensä samat valittajat.

• Joku****

No eipä se ihan putkeen mennyt tuo uudistus, 40 -huone päätettiin nimetä nerokkaasti "keski-ikäiset". Huoneen nimi oli sitten niin houkutteleva että ennen lähes aina täynnä olleessa huoneessa en ole kertaakaan nähnyt olevan ketään uudistuksen jälkeen.

Mistäs hemmetistä te muuten olette saaneet päähänne että 30 -huoneessa ei saisi esim 40v enää olla? Onko joku seriffi ajanut ulos vai? Nuo luvut eivät todellakaan ole mitään ikärajoja joita pitiäsi orjallisesti kunnioittaa, poikkeuksena nuorten huone ymmärrettävistä syistä. Mutta miksi joku normaali sanotaan yli 22-vuotias haluaisikaan mennä huoneeseen jossa on 16-vuotiaita?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6833
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2955
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1255
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1154
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223