Eipä mennyt suomipojilla hyvin, odotukset korkealla, tulokset laihat. Toivottavasti MM kisat korjaa tilanteen?
EM karting 2014
7
331
Vastaukset
- jalat tukevasti maas
Odotuksesi taitavat olla liian korkealla. KF:ssä Kari lopputuloksissa viides maailman kovimpien kuskien joukossa, onnittelut! Englannin viimeisessä osakilpailussa 5 suomalaista finaalissa, Kari 10:s, Moilanen 13:sta, Haapalainen 16:sta ja Tujula sekä Heinonen kokkareiden jälkeen jälkijoukossa. KFJ:ssä menestystä ei vielä tullut, ensi vuonna uusiksi ja pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä, eikun menestystä.
- ei oo ei
Ei riitä soomi poikien vaahti.
Turhaa rahan ja ajan haaskausta. - jalat edelleen maas
ei oo ei kirjoitti:
Turhaa rahan ja ajan haaskausta.Kyllä vauhdissa löytyi. Kari ja Haapalainen ajoivat alkuerissään monta kertaa lähtöjen nopeimmat kierrosajat. Taakse jäi entisiä maailman- ja EM mestareita. Pre- ja varsinaisessa finaalissa vauhti oli edelleen hyvää, mutta hyvää se oli muillakin. Kisatilanteissa pojat ei ihan onnistuneet ja kolarit verottivat joukkoa. Hatunnoston arvoinen suoritus joka tapauksessa.
- paikallaollut
ei oo ei kirjoitti:
Turhaa rahan ja ajan haaskausta.Kateellisten jauhantaa tämä. Suomalaiset kartingkuskit ON huomattu maailmalla... taas kerran. Pelkkää ylistystä olen ulkomaan radoilla heistä kuullut.
- tourist
paikallaollut kirjoitti:
Kateellisten jauhantaa tämä. Suomalaiset kartingkuskit ON huomattu maailmalla... taas kerran. Pelkkää ylistystä olen ulkomaan radoilla heistä kuullut.
Kari on ainoa joka on edes jotenkin noteerattu.
Muut ovat ihan turisteja. - napa kymppi
tourist kirjoitti:
Kari on ainoa joka on edes jotenkin noteerattu.
Muut ovat ihan turisteja.Kari kuka? Salmelainen? Menee viihdeohjelmien puolelle.
- Hatunnosto
Hyvä pojat , te sentään yritätte.
On ihan eri asia mennä sinne ja järjestää asiat niin että pääsee ajamaan.
Toteutus ja vinkuminen täällä , on ihan eri miesten ja rahapussien hommaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657